English

رئیسی:

عملیات نظامی وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ خواهد شد

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات نظامی ایران نقطه عطفی در تاریخ خواهد شد و در سال های آینده تاریخ اسرائیل به قبل و بعد از عملیات «وعده صادق» تقسیم خواهد شد و این عملیات در بعد نظامی و سیاسی دستاورد بزرگی برای نظام اسلامی ایران بود.

عملیات نظامی وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ خواهد شد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، محمد منان رئیسی روز سه شنبه در گفت‌وگویی ابراز کرد: در این مورد باید اذعان داشت که این طور نیست که صهیونیست ها نمی خواهند پاسخ ایران را بدهند اما در واقع نمی توانند چون اگر پاسخ دهند ضربه بعدی ما کارا تر خواهد بود.

وی بیان کرد: خود صهیونیست ها بعد از عملیات موشکی و پهپادی ایران اذعان کردند که عملیات فراتر از انتظار آن ها بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به شدت و قدرتی که عملیات ایران داشت قطعا بازدارندگی خواهد داشت و اگر اسرائیل مجدد خطایی انجام دهد با پاسخ محکم تر ایران همراه خواهد شد.

منتخب مردم قم، کهک و جعفریه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شورای امنیت در نشست اخیر خود حاضر نشد قطعنامه و بیانیه علیه عملیات نظامی ایران دهد، همین شورا پیش تر در مورد حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق هم حاضر نشدند اسرائیل را محکوم کند لذا این که اکنون شورای امنیت با ایران هم مانند اسرائیل رفتار می کند معنای خوبی دارد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد و این شورا همان شورای امنیتی است که بارها فاحش از صهیونیست ها حمایت کرده است اما نتواست در مورد ایران به جمع بندی برای بیانیه و قطعنامه برسد.

وی تاکید کرد: عملیات نظامی ایران نقطه عطفی در تاریخ خواهد شد و در سال های آینده تاریخ اسرائیل به قبل و بعد از عملیات «وعده صادق» تقسیم خواهد شد و این عملیات در بعد نظامی و سیاسی دستاورد بزرگی برای نظام اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: این عملیات موازنه و معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد و رژیم صهیونیستی و حامیان آن چون آمریکا از این پس به طرز دیگری در مورد ایران صحبت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه