English

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز جهانی قدس

رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز جهانی قدس
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، جلال رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی از جامعه دانشگاهی جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

متن این پیام به شرح ذیل است: بسمه تعالی مسأله ‌فلسطین‌ از لحاظ‌ اسلامی ‌برای ‌همه ‌مسلمانان ‌از جمله ‌برای ‌ما یک‌ مساله‌‌ اساسی‌ و یک‌ فریضه ‌است‌ (‌مقام معظم رهبری مدظله العالی) روز قدس روز وحدت و همدلی همه انسان های آزاده است که اعتراض خود را در سراسر دنیا به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی نشان می دهند.

در روز قدس مردم با هر دین و نژادی با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خشم و نفرتشان را نسبت به استعمارگران که علاوه بر سلطه طلبی انسانیت را پایمال کرده اند، نشان می دهند.

امسال روز قدس را در حالی برگزار می کنیم که رژیم غاصب صهیونیستی در جواب ایستادگی مردم فلسطین و شکست های پی در پی با تخریب ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، استیصال خود را به دنیا نشان داده است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران، یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و از جامعه دانشگاهی به ویژه جامعه دانشگاهی صنعتی قم دعوت می کنم تا همگام با ملت خداجوی و روزه‌دار ایران اسلامی، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، در این حرکت مقدس و استکبار ستیزانه مشارکت کرده و بار دیگر فریاد آزادی خواهی و ظلم ستیزی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

جلال رضائی نور 
رئیس دانشگاه صنعتی قم     
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه