English

۷۴۷ شعبه اخذ رای در قم تعیین شد

فرماندار قم با اشاره به پیش‌بینی ۷۴۷ شعبه صندوق رای در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان در قم، گفت: از این تعداد ۶۵۴ شعبه بصورت ثابت و ۹۳ شعبه بصورت سیار است.

 ۷۴۷ شعبه اخذ رای در قم تعیین شد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، عباس ذاکریان روز پنجشنبه در گفت‌وگویی ضمن اشاره به نهایی شدن تمهیدات لازم و آماده سازی عوامل اجرایی، گفت: استان قم برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه سال‌جاری در آمادگی کامل قرار دارد.

ذاکریان عنوان کرد: در حوزه انتخابیه استان قم ۴۰۱ نفر ثبت‌نام خود را نهایی کرده بودند که بعد از بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات اجرایی ۲۷۴ نفر تأیید صلاحیت، ۱۰۶‌نفر عدم تایید، ۲۰ نفر عدم احراز و یک نفر نیز از حضور در انتخابات انصراف داده بود.

فرماندار ادامه داد: بعد از بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات اجرایی، بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات نظارت انجام و از مجموع ۴۰۱ نفر داوطلب، ۶ نامزد انصراف، و ۲۲۸ نفر تأیید صلاحیت شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۷ داوطلب عدم احراز صلاحیت شده در استان قم در لیست جدید شورای نگهبان رهبری تایید صلاحیت شدند و تا ۱۹ بهمن‌ماه جاری امکان افزایش این افراد وجود دارد.

فرماندار قم با اشاره به برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در استان قم، گفت: تمهیدات لازم برای انتخابات الکترونیک در قم اندیشیده است و افراد می‌توانند با در دست داشتن یکی از مدارک شناسایی رای خود را در صندوق بیاندازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه