English

۱۸۸ نفر زندانی جرایم غیرعمد با پیگیری ستاد دیه استان قم آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان قم گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۷ دی ماه ۱۸۸ زندانی جرایم غیر عمد با همت خیرین، گذشت شکات وکمک ستاد دیه از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

۱۸۸ نفر زندانی جرایم غیرعمد با پیگیری ستاد دیه استان قم آزاد شدند
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم و رئیس هیئت امنای ستاد دیه این استان در دهمین جلسه ستاد گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۷ دی ماه ۱۸۸ زندانی جرایم غیر عمد با همت خیرین، گذشت شکات وکمک ستاد دیه از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند. 

رئیس شورای قضایی استان قم گفت: از این تعداد ۱۸۱ نفر زندانی مرد و ۷ نفر زندانی زن بودند که جمع کل بدهی این ۱۸۸ نفر ۸۴ میلیارد تومان بود که از این مبلغ ۲۰ میلیارد از شکات تخفیف اخذ شده است و ۹/۵ میلیاد هم کمک بلا عوض از سوی ستاد دیه صورت گرفته است. 

رئیس هیئت امنای ستاد دیه قم همچنین گفت: ۱۱ میلیاد آورده خانواده زندانی بوده است و ۶/۵ میلیارد نیز تسهیلات قرض الحسنه به این ۱۸۸ نفر اعطا شده است. 

حجت الاسلام مظفری به پذیرفته شدن اعسارزندانیان جرایم غیر عمد اشاره کرد و گفت: مابقی مبلغ ۳۷ میلیارد تومان بوده است که توسط محاکم قضایی استان در قالب اعسار پذیرفته شده است و زندانی می‌بایست بصورت اقساط این مبلغ را واریز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه