English

احیای ۱۳ واحد صنعتی راکد امسال در قم

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه ۱۳ واحد صنعتی راکد با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۸۰ نفر در این استان احیا شد.

احیای ۱۳ واحد صنعتی راکد امسال در قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، اکبر ابدالی روز شنبه در گفت‌وگویی بیان داشت: یکی از برنامه‌های مهم اداره‌کل صنعت،‌ معدن و تجارت قم، احیا واحدهای تولیدی راکد در استان است و در همین رابطه از ظرفیت‌های مختلف همچون پرداخت تسهیلات بانکی برای کمک به بهره‌برداران واحدها در راستای راه‌اندازی مجدد خط تولیدشان استفاده می‌شود.

وی افزود: کمک به فعالیت مجدد واحدهای صنعتی علاوه بر کمک به چرخه تولید، موجب حفظ سطح اشتغال در این بخش مهم اقتصادی استان نیز می‌شود، بنابراین ما آمادگی داریم حمایت‌های لازم را از بهره‌برداران واحدهای صنعتی راکد که علاقه‌مند به ادامه کار هستند، به‌عمل آوریم.

وی ادامه داد:‌ احیای واحدهای صنعتی راکد از جمله سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم به ریاست استاندار در این خصوص اهتمام ویژه‌ای دارند؛ این موضوع شرایط مناسبی را برای بهره‌برداران واحدهای راکد در استان قم به وجود آورده که فعالیت خود را مجدد آغاز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه