English

دستگیری سارق ۵۰ ساله‌ باطری خودرو در قم

معاون دادستان قم از دستگیری سارق باطری خودروهای اطراف حرم مطهر در شهر قم خبر داد و گفت: ارزش اموال به سرقت رفته و خسارات وارده بر خودروی ۴۳ شاکی این پرونده، حدود ۱۴۰ میلیون تومان است.

دستگیری سارق ۵۰ ساله‌ باطری خودرو در قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مهدی حسن زاده صبح امروز در گفت‌وگویی خبری با بیان اینکه در پی وقوع سرقت‌های متعدد باطری خودروها و ثبت ۴۳ شکایت از شهروندان و زائران در شعبه ۹ بازپرسی دادسرای قم و بررسی مستندات موجود و انجام تحقیقات فنی پلیس آگاهی، سارق ۵۰ ساله که با پراید خود در خیابان‌های اطراف حرم مطهر گشت زنی و اقدام به سرقت باطری خودروها می کرد، دستگیر و با قرار بازداشت روانه زندان شد.

این مقام قضایی خودروهایی که باتری آنها به سرقت رفته را شامل وانت، پراید و پیکان برشمرد و گفت: از آنجایی که زائران فرصت و امکان کمتری برای طرح و پیگیری شکایت دارند خیابان‌های اطراف حرم مانند صفاییه و پل آهنچی و خودروهایی با پلاک خارج از استان بیشتر طعمه این سارق قرار می‌گرفت.

معاون دادستان قم با اشاره به اینکه باطری‌های به سرقت رفته به کمتر از یک سوم قیمت به یک باطری ساز به فروش رفته است، افزود: مالخر این باطری‌ها نیز در این پرونده به جرم خرید مال مسروقه بازداشت و تفهیم اتهام شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر برخورد قاطع با سارقان، اظهار کرد: زندانیان سارق از هیچ‌گونه تخفیفات و تسهیلات قانونی بهره‌مند نخواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه