English

امید و انگیزه به دانشگاه و محیط دانشگاهی تزریق شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر لزوم امیدآفرینی در میان دانشجویان تأکید کرد و گفت: باید امید و انگیزه به دانشگاه و محیط دانشگاهی به‌خصوص در میان کسانی که برای کسب تعلیم و تربیت دانشجویان تلاش می‌کنند؛ تزریق شود.

امید و انگیزه به دانشگاه و محیط دانشگاهی تزریق شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی مصری در دومین روز برگزاری دوره آموزشی توجیهی نودانشجویان 1402 دانشگاه علوم پزشکی قم حملات رژیم کودک کش صهیونیستی به غزه را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: به تعبیر یکی از بزرگان این رژیم منحوس هیچ قومی را به جز خود برتر از دیگری نمی‌داند و همه‌چیز را تابع خود می داند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر اینکه جهان اسلام و مجامع بین‌المللی باید این اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کنند، گفت: صهیونیسم به‌زودی زود به یاری خداوند از صحنه روزگار محو خواهد شد و مسلمانان جهان در قدس شریف و در این مکان مقدس نماز خواهند خواند. 

وی در ادامه ضمن خوش‌آمد گویی به دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه علوم پزشکی قم به بیان نکاتی آموزشی و فرهنگی که در راستای رشد فردی و کسب معرفت کمک‌کننده خواهد بود پرداخت و ابراز داشت: کسب علم و معرفت توفیقی الهی است که با دعای خیر پدر و مادر و همچنین تلاش فردی خودتان به منصه ظهور رسیده است. 

مصری خستگی‌ناپذیری در راه کسب علم و دانش را موردتوجه قرار داد و گفت: وجود چراغ‌های کسب علم که خستگی‌های خودش را دارد و همچنین جدایی سره از ناسره ازجمله مهم‌ترین کارهایی هستند که باید دنبالش برویم و با اعضا و جوارح خود آن‌ها را در خویش نهادینه کنیم. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر لزوم امیدآفرینی در میان دانشگاهیان به‌ویژه دانشجویان تأکید و تصریح کرد: باید امید و انگیزه به دانشگاه و محیط دانشگاهی به‌خصوص در میان کسانی که برای کسب تعلیم و تربیت دانشجویان  تلاش می‌کنند؛ تزریق شود. 

وی در ادامه بر اهمیت بسته‌های پاسخگویی اجتماعی و مسئولیت اجتماعی تأکید کرد و گفت: امروزه در کشورهای غربی کارنامه‌ای برای اساتید به‌عنوان کارنامه اجتماعی صادر می‌شود؛ ما نیز این نوع نگاه را باید به‌صورت موزون در سطح جامع گسترش دهیم. 

گفتنی است؛ دوره دوروزه آموزشی توجیهی نودانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه معرفی کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی برای دانشجویان نوورود با نام فصل نو فصل همدلی؛ به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی مهرماه در سالن شهید یخچالی مجتمع پردیس برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه