English

نیروی انتظامی و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مکمل یکدیگرند

فرمانده انتظامی استان قم گفت: نیروی انتظامی و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مکمل یکدیگرند.

نیروی انتظامی و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مکمل یکدیگرند

به گزارش خبرگزاری موج قم، فرمانده انتظامی استان قم روز پنجشنبه در دیدار با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم، به ارتباط و همکاری مستمر نیروی انتظامی و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اشاره کرد و گفت: بی‌تردید این دودستگاه خدمتگزار، مکمل یکدیگرند.

سردار محمدرضا میرحیدری، خدمت به زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل البیت را توفیق دانست و تأکید کرد: زیرساخت‌های جاده‌ای درقم پاسخگوی نیاز استان درحوزه راه و حمل ونقل جاده‌ای نیست.

وی ضمن یادآوری مجدد بر ضرورت همراهی و تعامل هرچه بهتر نیروی انتظامی و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خاطر نشان کرد: استان قم درجمیع سطوح اجتماعی، جغرافیایی، فرهنگی، سیاسی و غیره با دیگر استان‌ها قابل مقایسه نیست و باید متناسب با موقعیت آن نسبت به ارتقا زیرساخت‌ها اقدام کرد.

وی تبادل اطلاعات و داده‌های سامانه‌های نظارت جاده‌ای را امری بایسته خواند و گفت: ارتقا کمی و کیفی سامانه‌های نظارت و پایش جاده‌ای به طور جدی پی‌گیری شود.

میرحیدری، عوارضی آزادراه قم- تهران را گلوگاهی مناسب جهت استقرار عوامل انتظامی و پلیس راه دانست و تصریح کرد: ساختار این عوارضی مهم حفظ و نسبت به ساماندهی و بهسازی آن به گونه‌ای که مناسب ورودی شهر مقدس قم باشد اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه