English

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان‌قم خبرداد؛

خدمت ۴۸ پزشک متخصص و عمومی بسیجی قم در عمود ۲۱۵ طریق الحسین

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان‌قم گفت: تیم‌ جهادی به استعداد ۴۸ نفر از پزشکان متخصص و عمومی، متخصصین اعصاب، نورولوژی، داخلی، قلب، طب سنتی، اطفال، چشم پزشکی و سایر تخصص‌های مورد نیاز، در عمود ۲۱۵ طریق الحسین به صورت تمام وقت در حال خدمت‌رسانی به زوار است.

خدمت ۴۸ پزشک متخصص و عمومی بسیجی قم در عمود ۲۱۵ طریق الحسین

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ حسین رضایی مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه استان‌قم‌ در گفتگو با خبرنگاران گفت: تیم‌های جهادی سازمان بسیج جامعه پزشکی امسال هم طبق سنوات گذشته وظیفه خودشان دانستند تا در راستای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی رهسپار طریق الحسین بشوند.

وی افزود: امسال ما در طریق الحسین عمود ۲۱۵ در دو تیم جهادی شهید لطفی نیاسر و شهید شیخ شعاعی در حال فعالیت هستیم؛ این تیم‌ جهادی به استعداد ۴۸ نفر از پزشکان متخصص و عمومی، متخصصین اعصاب، نورولوژی، داخلی، قلب، طب سنتی، اطفال، چشم پزشکی و سایر تخصص‌های مورد نیاز در خدمت زائرین هستند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی با تاکید به این که، خدمات بسیار ارزشمند و‌شایان توجه این گروه صرفا برای رضای خداوند و خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی ارائه شده است، اظهار داشت: فعالیت موکب درمانی از ۵ شهریور ماه شروع شده و تا امروز که در آستانه اربعین هستیم ادامه پیدا کرده است‌.

رضایی خاطر نشان کرد: این تیم‌ تاکنون بسیار پای‌کار بوده‌ است؛‌تیم بصورت سه شیفت درمانی شبانه روزی بدون هیچ روز تعطیلی با روحیه انقلابی و جهادی ادامه پیدا کرده است و عزیزانی که از سازمان جامعه پزشکی استان قم هستند بصورت شبانه روزی این خدمت را ارائه کرده‌اند.

وی با اشاره به تیم‌های جهادی مستقر در داخل استان و خارج از استان قم و کشور، بیان داشت: یکی از گروه‌های جهادی خارج از کشور که یکی در این موکب واقع در عمود ۲۱۵ طریق الحسین حضور دارند؛ دو تیم جهادی دیگر ما در شهر کربلا مستقر هستند و در کنار خادمین کریمه اهل بیت خدمات‌شان را ارائه می‌کنند.

وی گفت:گروه‌های جهادی دیگری هم داریم که در استان قم و در قرارگاه اربعین استانی از جمله مسجد مقدس جمکران و شاه جمال حضور دارند.

وی همچنین افزود: اعضای تیم‌‌های جهادی، به زائرین اربعین حسینی که البته جمعیت قابل توجه‌شان زائرین خارجی از جمله افغانستان، پاکستان و آذربایجان و اطراف و اکناف شکل می‌دهند،خدمات‌شان را ارائه می‌دهند.

حسین رضایی عنوان کرد: این سه گروه جهادی صرفا با انگیزه خداپسندانه و رضایت خداوند فعالیت خودشان را در اربعین ارائه می‌دهند البته قرارگاه اربعین استان قم تا پایان ماه صفر فعال خواهد بود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی با ابراز خرسندی از حمایت‌ها، پوشش تجهیزاتی و امکاناتی توسط سپاه و سازمان هلال احمر، بیان کرد: در شهر کربلا با پوشش هلال احمر خدمات را ارائه می‌کنیم اما همه عزیزان بسیجیانی هستند که در طول سال با تیم‌های جهادی‌ به مناطق کم‌برخوردار و محروم چه در حاشیه استان و چه در حاشیه سایر استان‌ها عزیمت می‌کنند و خدمات بهداشتی و درمانی خودشان را ارائه می‌دهند.

وی در پایان با تصریح به‌ این‌که خدمات درمانی ارائه شده تیم‌های جهادی با رعایت کامل طرح انطباق انجام شده است، اذعان کرد: این خدمات در راستای طرح انطباق،‌ پزشکان و پرستاران خواهر به بیماران خواهر و جامعه پزشکی برادران به بیماران برادر همگام با جامعه هدفی که دارند؛ ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه