English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم خبرداد؛

فعالیت بهورزان در ۸۰ خانه بهداشت استان قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به روز بهورز گفت: درحال حاضر بهورزان در ۸۰ خانه بهداشت این استان مشغول فعالیت می‌باشند.

فعالیت بهورزان در 80 خانه بهداشت استان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی مصری روز یکشنبه در حاشیه حضور در مرکز بهورزی افزود: هم اکنون عمده وظیفه ۸۰ بهورز در خانه بهداشت استان قم خدمات رسانی به مردم روستا برای ارتقای سطح بهداشت دراین مناطق است.

وی کاهش چشمگیر مرگ و میر کودکان و مادران و ارتقای سطح بهداشت عمومی در روستاها را از اقدامات موثر بهورزان ذکر کرد و گفت:‌ بهورزان در خانه‌های بهداشت روستایی در خط نخست ارائه خدمات اولیه بهداشتی قرار دارند، تشکیل پروند سلامت و مراقبت‌های اولیه برای کلیه سنین، واکسیناسیون ، خدمات دهان و دندان و مراقبت مادران باردار از جمله وظایف آنان است.

وی بهبود استاندارد فضاهای فیزیکی ، استاندارد تجهیزات مورد نیازخانه بهداشت، فراهم کردن زیرساخت‌های ارائه خدمات الکترونیک آموزش‌های ضمن خدمت به منظور به روز بودن دانش آنان را از جمله مسائلی ذکر کرد که برای بهورزان مورد توجه است.

مصری در همین حال از تلاش‌ها و خدمات آنان قدردانی و روز بهورز را تبریک گفت.

وی همچنین از مربیان بهورزی استان تجلیل و خدمات آنها را در تربیت بهورزان به عنوان نیروهای خط مقدم بهداشت مهم ارزیابی کرد.

مصری همچنین امروز در پایگاه بهداشت روستای مبارک آباد حاضر و از تلاش های ارزشمند بهورزان در روستاها قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه