English

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

شهدا گنجینه‌های ایران اسلامی هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدا گنجینه‌های ایران اسلامی هستند و شخصیت‌های شهدا به فرموده رهبر انقلاب باید با روش های هنرمندانه و جذاب به نسل جوان معرفی شود و این در حالیست که نوجوانان و جوانان ملت ایران تشنه شناختن شخصیت شهید صدرزاده و شهدای ایران اسلامی هستند و این رسالت بر دوش فعالان مساجد است.

شهدا گنجینه‌های ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار غلامرضا سلیمانی روز دوشنبه در اولین آیین ملی تکریم فعالان مسجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در مسجد جمکران با حضور رئیس جمهور اظهار داشت: یکی از کارکردهای مساجد در دوران دفاع مقدس تربیت جوانان مومن و انقلابی و پای کار بود و شاهد بروز جوانانی بودیم که از درون مساجد به میدان های نبرد عزیمت کردند.

وی بیان کرد: شهید مصطفی صدرزاده یکی از پیامدهای توجه مسجد به کارکرد تربیتی بود و کارکرد مسجد در تربیت جوانان مومن انقلابی امروز با تقریظ رهبر معظم انقلاب بر دو کتابی که به عنوان معرفی شخصیت این شهید بزرگ به رشته تحریر درآمده است سرآغازی برای نقش آفرینی مساجد در تربیت جوانان مومن، انقلابی و پای کار با راهبری و هدایت علما و خدمتگزاری فعالان مساجد خواهد بود و همه ظرفیت‌ها در استان‌ها، شهرستان‌ها و نهادهای انقلابی و بسیج مستضعفین در اختیار نوجوانان و جوانان است.

وی ادامه داد: روح الله عجمیان، آرمان علی وردی و شهدای حوادث سال گذشته این علم و پرچم را از مصطفی صدر زاده تحویل گرفتند و این شهید بزرگوار علم را از شهید قاسم سلیمانی و ابراهیم هادی و شهید حججی، بهنام محمدی ،حسین فهمیده و صدها شهید به خون خفته بدست گرفته بود.

سلیمانی ابراز داشت: شهدا گنجینه‌های ایران اسلامی هستند و شخصیت‌های شهدا به فرموده رهبر انقلاب باید با روش های هنرمندانه و جذاب به نسل جوان معرفی شود و این در حالیست که نوجوانان و جوانان ملت ایران تشنه شناختن شخصیت شهید صدرزاده و شهدای ایران اسلامی هستند و این رسالت بر دوش فعالان مساجد است.

وی تاکید کرد: محلات باید همه کارکردهای خود را مدنظر قرارداده و در جهت حل مسایل محله و محلات اسلامی و مقدمه شکل گیری جامعه مهدوی کار کنند و به همین منظور ۱۶ هزار مسجد در کل کشور این اهداف را در دستور کار خود قرار دادند و راهبری این امر راهبردی بر عهده ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استانهاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: نوجوانان و جوانان از این برنامه ها استقبال زیادی داشته‌اند و همه این ظرفیت‌ها در کنار هم قرار گرفته است و هدف متعالی تربیت جوانان مومن و انقلابی در کنار هم و با بسیج ظرفیت ها و مسجد محوری است.

وی ادامه داد: اولین اجلاس تکریم فعالان مساجد را همراه با رونمایی از تقریظ دو اثر شهید مصطفی صدر زاده برگزار می‌کنیم و این اجلاس تجدید میثاق و عهدی با رهبر معظم انقلاب است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه