English

تجدید عهد افغانستانی‌ها با امام زمان‌(عج) در مسجد مقدس جمکران

اجتماع تجدید عهد هیأت‌های مذهبی و مهاجرین افغانستانی مقیم قم با حضرت بقیّه‌اللَّه الاعظم(عج) همزمان با سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

تجدید عهد افغانستانی‌ها با امام زمان‌(عج) در مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری موج قم، همزمان با سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم اجتماع تجدید عهد هیأت‌های مذهبی و مهاجرین افغانستانی مقیم قم با حضرت بقیّه‌اللَّه الاعظم(عج) در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور در این اجتماع با گرامیداشت رشادت‌های تیپ فاطمیون اظهار داشت: جوانان تیپ فاطمیون در دفاع از حرم اهل بیت(ع) حماسه آفریدند و شجاعت، تقوا و عظمت روحی شهدای فاطمیون در تاریخ ماندگار می‌شود.

وی با اشاره به نقش اثربخش تربیتی والدین شهدا افزود: شهدای فاطمیون با ایمان و تقوایی که داشتند برای دفاع از اسلام مشتاق پروازکردن بودند.

ملکی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، اظهار داشت: خون شهید جامعه را از خواب‌آلودگی نجات می‌دهد.

قائم مقام حوزه‌های علمیه با محکوم‌کردن اهانت به قرآن کریم در کشورهای اروپایی، گفت: امروز همه جبهه کفر و نفاق متحد شدند تا نور قرآن و خدا را خاموش کنند اما در مقابل آنها این مؤمنان هستند که جهاد می‌کنند و این اراده الهی است که مستکبران نابود شوند.

وی اظهار داشت: جوانان غیور فاطمیون به مادیات پشت پا زده‌اند و خدای سبحان با مؤمنان اینچنینی اراده کافران را محو می‌کند.

ملکی استقامت در راه دین را مهم دانست و افزود: خیلی‌ها انقلابی و مومن بودند اما انقلابی و مومن نماندند. ما هم امروز به حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) عرض می‌کنیم که همچنان پای عهد و پیمان ایستاده‌ایم و جان و مال می‌دهیم ولی پای حرفمان می‌ایستیم.

در پایان این برنامه، عهدنامه‌ای با عنوان «عهد مشترک با جانان» قرائت شد و افغانستانی‌های مقیم قم با شعار لبیک یا مهدی(عج) بندهای این عهدنامه را تائید کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه