English

با شعار «۱۰ درصد کاهش، یک تابستان آرامش»؛

مصرف بهینه آب و برق در بوستان‌های استان فرهنگ‌سازی می‌شود

برنامه‌های فرهنگی و ترویجی مدیریت مصرف آب و برق در قالب اجرای نمایش آموزشی در بوستان‌های شهرهای مختلف استان از ابتدای تابستان آغاز شده و تا محرم ادامه دارد.

مصرف بهینه آب و برق در بوستان‌های استان فرهنگ‌سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، تلاش برای ارتقا آگاهی‌های اقشار مختلف مردم در خصوص اصلاح الگوی مصرف، تبیین روش‌های استفاده درست از منابع انرژی و استفاده از ابزار مناسب برای کاهش مصرف از اهداف این برنامه‌های فرهنگی و ترویجی عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، برنامه‌های فرهنگی و ترویجی مدیریت مصرف آب و برق به همت شرکت‌های آب و فاضلاب و برق استان و با محوریت پویش «10 درصد کاهش، یک تابستان آرامش» و اجرای حمید لاجوردی از مجریان با سابقه شبکه پویا و عروسک رعنا در بوستان‌ها روی صحنه می‌رود که با استقبال مخاطبان به ویژه کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

در این اجراها به صورت چهره به چهره با مخاطب قراردادن گروه هدف کودک و نوجوان و خانواده‌ها، به تشریح کمبود و محدودیت‌های تأمین آب و برق استان، راهکارهای برون‌رفت از شرایط کنونی و راهکارهای کاهش مصرف پرداخته می‌شود.

همچنین در این برنامه‌ها از خانواده‌ها درخواست می‌شود با پیوستن به پویش «10 درصد کاهش، یک تابستان آرامش» و تنها با کاهش 10 درصدی در مصارف آب و برق خود، در عبور بدون تنش و مشکل از تابستان مشارکت داشته باشند.

بوستان‌های شهرهای کهک، جعفریه و قنوات تاکنون میزبان برنامه‌های مدیریت مصرف آب و برق بوده‌اند و دیگر شهرهای استان به ویژه بوستان‌های بزرگ شهر قم نیز در صف برگزاری این برنامه‌ها قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه