English

انضباط مالی شهرداری قم در کشور کم‌نظیر است

معاون سابق مالی اقتصادی شهرداری قم گفت: شهرداری قم در حوزه انضباط مالی و رعایت قوانین مرتبط با مسائل اقتصادی در کشور کم‌نظیر است.

انضباط مالی شهرداری قم در کشور کم‌نظیر است
به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی حسام نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به اتمام مأموریتش در شهرداری قم به دلایل شخصی اظهار داشت: در شرایطی این مسئولیت را واگذار می‌کنم که ‌می‌توان گفت وضعیت شهرداری قم از نظر انضباط مالی در کشور کم‌نظیر است. 

وی با اشاره به اینکه در معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قم سه حوزه تخصصی بسیار مهم داریم که شامل اداره کل مالی، اداره کل درآمد و اداره کل املاک می‌شود ادامه داد: در این سال‌ها ازنظر انضباط مالی به نقطه‌ بسیار مطلوبی نسبت به گذشته رسیده‌ایم. 
معاون سابق مالی اقتصادی شهرداری قم افزود: در طول سال‌های اخیر حقوق کارکنان شهرداری و هم‌تراز با آن عزیزان زحمتکش در حوزه خدمات شهری به‌موقع پرداخت می‌شود که این موضوع در کلان‌شهرها امری کم‌نظیر است. ازنظر حجم بدهی و تسویه‌حساب با پیمانکاران نیز شرایط قابل قبولی داریم. 
وی گفت: در حوزه درآمد ازنظر شناخت ظرفیت‌های جدید، انگیزه‌های کار و تلاش و کسب موفقیت‌های مختلف شرایط بسیار خوبی داریم. 
حسام نژاد بابیان اینکه حوزه املاک شهرداری قم در طول سال‌های اخیر متحول شده است تصریح کرد: در 6 سال قبل شاید بتوان گفت شرایط املاک قابل‌قبول نبود اما امروز با شرایط متفاوتی روبه‌رو هستیم. 
وی گفت: ازنظر شناخت ارزش ملک، ثبت و نگهداری اطلاعات املاک، بهسازی املاک و ایجاد ارزش‌افزوده در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم. 
به گفته معاون سابق مالی اقتصادی شهرداری قم، شرایط املاک شهرداری قم به‌گونه‌ای است که نظر پشتوانه تملک و توسعه شهر، به یک بانک گسترده و سرمایه قابل‌اتکا تبدیل‌شده است. 
وی ادامه داد: با چنین سرمایه‌ای به‌جرئت می‌توان گفت هر نوع پروژه‌ای که نیاز شهر باشد، منابع آن قابل تأمین است. 
حسام نژاد گفت: در قراردادها نظم و انضباط شهرداری قم مثال‌زدنی است و در حوزه ذی‌حسابی هم رعایت قوانین بسیار خاص و ویژه اجرایی شده است. 
وی خاطرنشان کرد: در حالی این امانت را واگذار می‌کنم که سیستم مالی و اقتصادی شهرداری با صحت، سلامت و قدرت می‌تواند خدمات شایسته‌ای را به شهرداری و شهر قم ارائه دهد. 
معاون سابق مالی اقتصادی شهرداری قم با اشاره به ویژگی‌های شهر قم اضافه کرد: شهر قم به‌عنوان پایگاه علوم شیعی و مهد انقلاب اسلامی، در ابعاد مختلف بیش از ظرفیت اقتصادی‌ خود وارد میدان شده است. 
وی بابیان اینکه شهر قم شهر خاص و ویژه‌ای است گفت: به دلیل فعالیت‌هایی که دارم، از نزدیک 40 شهر بزرگ را بسیار خوب می‌شناسم و شهر قم را در حوزه‌های فرهنگی و شهروندی شهری بسیار مطلوب یافتم. 
حسام نژاد با اشاره به تجربه‌های زندگی 6 ساله‌اش در شهر قم ادامه داد: قم شهری صد درصد امن و بانشاط و با ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای فطرت شهروندان است که برای زندگی خانوادگی با هیچ شهر دیگری قابل قیاس نیست. 
وی مجموعه شهرداری قم و شهردار این شهر را مجموعه پرتوان و خدوم توصیف کرد و افزود: در این مدت دو دوره شورای شهر را شاهد بودم که با قاطعیت می‌توان گفت این میزان دلسوزی و سلامت که در شورای شهر قم وجود دارد در کشور کم‌نظیر است. 
معاون سابق مالی اقتصادی شهرداری قم با اشاره به اینکه استعفایش دلایل شخصی داشته گفت: برخلاف میل باطنی و باوجوداینکه حتی خانواده‌ام تمایل بیشتری به ادامه حضور در شهر قم داشتند، به دلیل مسائل شخصی ناچار شدیم بپذیریم که تا حدودی از شهر قم دور شویم هر چند که قلباً به این شهر بسیار نزدیک هستیم. 
حسام نژاد در پایان خاطرنشان کرد: حضورم در شهر قم و افتخار خدمت‌گزاری به کریمه اهل‌بیت(س)، شهروندان و زائران عزیز قمی یکی از نقاط عطف زندگی من بود که بابت این موضوع از خداوند متعال سپاس‌گزارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه