English

مشترکات مذهبی، فرهنگی و انقلابی بی‌شمار قم و کاشان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: شهرهای قم و کاشان دارای مشترکات مذهبی، فرهنگی و انقلابی بی‌شماری هستند.

مشترکات مذهبی، فرهنگی و انقلابی بی‌شمار قم و کاشان

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان در سالن جلسات شهید حسین مولوی شهرداری قم اظهار داشت: سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را پشت سر گذاشته‌ایم که روز ویژه‌ای برای اهالی قم و بسیاری از خانواده‌ها به شمار می‌رود و این روز را جشن می‌گیرند.

وی بیان کرد: به این مناسبت در شهر قم جشنواره بزرگ هلهله فرشته‌ها را برگزار می‌کنیم که امسال پانزدهیمن سال برگزاری آن است و رویداد ویژه‌ای با حضور بزرگان، مداحان و سخنوران محسوب می‌شود.
وی با تقدیر از میزبانی مسوولان شهرداری کاشان در جلسه‌ای مشترک با قم که در شهر کاشان برگزار شد، تصریح کرد: ظرفیت‌های مهمی در این جلسه پیرامون قم و کاشان مطرح شد، به ویژه این که شهرهای قم و کاشان دارای مشترکات مذهبی، فرهنگی و انقلابی بی‌شماری هستند.
طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: این 2 شهر مجاور از قدیم دارای سوابق مختلف تاریخی و مذهبی‌اند و ظرفیت‌های مشترک مهمی در حوزه فرهنگی دارند که این امر موجب می‌شود، مراوده بیشتری داشته باشیم و به تبادل نظر بپردازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه