English

قطع برق ۳ اداره پرمصرف استان قم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از قطع انشعاب برق ۳ اداره پرمصرف استان خبر داد.

قطع برق ۳ اداره پرمصرف استان قم
به گزارش خبرگزاری موج قم، یوسف صادقی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از ۲۰ اخطار و قطع انشعاب برق ۳ اداره پرمصرف در استان خبر داد و گفت: در جهت ابلاغ مصوبه هیئت وزیران مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق ادارات و دستگاه های اجرایی، مصرف برق ادارات استان توسط تیم پایش شرکت توزیع نیروی برق به صورت لحظه ای مورد رصد قرار گرفته و در نهایت روز گذشته انشعاب برق ۳ اداره پرمصرف استان قطع گردید و به ۲۰ اداره نیز اخطار داده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم  افزود: بر اساس بخشنامه هیئت وزیران از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه، دستگاه‌ها نسبت به سال گذشته ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق خود هستند و در ساعت غیر اداری نیز میبایست تا ۶۰ درصد مصرف برق ادارات نسبت به ساعت اداری کاهش دهند، لذا اگر دستگاهی نسبت به این بخشنامه توجهی نکند پس از دریافت اخطاریه در صورت ادامه برق آن ها قطع خواهد شد.

وی به استفاده حداکثری ادارات از ژنراتور و دستگاه های مولد انرژی اشاره کرد و افزود: برای پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی، ادارات باید از ساعت ۱۱ تا ۱۳ از ژنراتور و دستگاه‌های مولد انرژی استفاده کنند.

صادقی در پایان ضمن قدردانی از مدیران دستگاههای اجرایی و خدمات رسان استان که اقدام به کاهش مصرف برق نموده اند اعلام کرد، کوچک ترین اغماضی در برخورد با ادارات پرمصرف صورت نخواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه