English

۲ ورزشکار قهرمان قمی تجلیل شدند

توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از 2 ورزشکار قهرمان استان قم که «قهرمانی» را با «پهلوانی» در آمیختند، با حضور جمعی از مسوولان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

۲ ورزشکار قهرمان قمی تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری موج قم، در دومین نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی و اجرای برنامه جامع فعالیت‌های مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت‌های ورزشی استان قم در نمازخانه اردوگاه دانش‌آموزی ملاصدرای شهرستان کهک، از «خدیجه رضایی» عضو تیم جوجیتسو ایران که در جریان مسابقات حرفه‌ای و بین‌المللی گرجستان از رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس خودداری کرده بود، تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، در جریان مسابقات حرفه‌ای و بین‌المللی گرجستان در سال جاری «خدیجه رضایی» و «بهاره امینی» ۲ تَن از بانوان تیم جوجیتسو ایران از رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس خودداری کردند. این ۲ بانوی جوجیتسو کشورمان در راستای حمایت از مردم ستمدیده کشور فلسطین درحالی‌که می‌توانستند، یک فینال تمام ایرانی را برگزار کنند، از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی خودداری کردند.  

همچنین در این نشست از «روح‌الله کاظمی» کوهنورد استان قم که ۲۷ اردیبهشت امسال موفق به فتح قله اِوِرِست (بلندترین قله جهان) در رشته کوه هیمالیا در کشور نِپال شده بود، تقدیر به عمل آمد.

وی بر روی قله اورست (بام جهان) با اِهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرود ملی کشورمان را پخش و این دستاورد بزرگ را به شهدا به‌عنوان قهرمانان واقعی و خانواده‌های گران‌قدر شهیدان تقدیم کرد. 

کاظمی، همچنین رکورددار تنها کوهنورد ایرانی است که موفق به فتح 2 قله اورست و لوتسه (چهارمین قله مرتفع جهان در مرز تبت و نپال) با ارتفاع بیش از 8 هزار متر در کم‌تر از ۲۴ ساعت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه