English

حجت‌الاسلام روستا آزاد:

با ساختارهای موجود، هماهنگی میان نهادهای تبلیغی دشوار است

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات گفت: ساختار اداری و رسمی نهادهای تبلیغی به گونه‌ای است که نمی‌توان هماهنگی کافی بین آنها ایجاد کرد.

با ساختارهای موجود، هماهنگی میان نهادهای تبلیغی دشوار است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام والمسلمین روستا آزاد در نخستین نشست هم اندیشی «تبلیغ، چالش‌ها و راهکارها» که در اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر مقدس قم برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب خواستار تقسیم کار میان دفتر تبلیغات و سازمان تبلیغات شده‌اند که این مسئله به اطلاع روسای سازمان‌ها هم رسیده ولی هنوز جلسه مشترکی در این زمینه تشکیل نشده است.

وی افزود: مجموعه اوقاف هم در زمینه تبلیغ اقدامات گسترده‌ای دارد که البته ساختار مربوط به خودش را دارد ولی می‌توان بین این سازمان و دیگر نهادهای تبلیغی هم هماهنگی ایجاد کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه گفت: گاهی مبلغانی که دوره‌های مختلفی را در این دفتر دیده‌اند، برای اینکه بتوانند در سازمان اوقاف پرونده داشته باشند، باید مجددا همین دوره‌ها را در اوقاف بگذرانند.

وی ادامه داد: گاهی ساختارهای اداری و رسمی، اجازه هماهنگی لازم را نمی‌دهد و خروجی جلسات، به هماهنگی قابل قبولی نمی‌انجامد.

روستا آزاد با طرح این سوال که چرا یک مجموعه تبلیغی باید از دو نهاد مجوز فعالیت اخذ کند گفت: اکنون بر سر یک دو راهی هستیم، نخست اینکه بر اساس ساختارهای رسمی خودمان عمل کنیم که البته این مسیر به هماهنگی نمی‌انجامد و دوم اینکه همین جلسات را برگزار کنیم که این هم خروجی حداقلی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه