English

کاهش محدودیت‌های مصرف صنایع و کشاورزی

سرپرست مدیریت مصرف برق قم از کاهش محدودیت‌های مصرف صنایع و کشاورزی در قم خبرداد.

کاهش محدودیت‌های مصرف صنایع و کشاورزی

به گزارش خبرگزاری موج قم، داود سلیمانیان بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان قم که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اعلام محدودهای پیک بار مصرف در 16 خردادماه، اظهار کرد: اگر پیک مصرف از محدوده‌ مشخص شده بالاتر نرود، شاهد عدم قطع برق کشاورزان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پیش از این برق صنایع دو روز در هفته و برق کشاورزی روزی پنج ساعت قطع می‌شد، عنوان کرد: طبق رایزنی‌های انجام شده توسط مجمع نمایندگان و استاندار با وزارت نیرو مقرر گردید از این پس، قطعی برق صنایع به یک روز در هفته و بخش کشاورزی نیز به سه روز در هفته کاهش پیدا کند.

سرپرست مدیریت مصرف برق قم با اشاره به اینکه در روزهایی که هوا خنک است قطعی برق نخواهیم داشت، مطرح کرد: امیدواریم با کاهش میزان قطعی‌های برق شاهد متضرر شدن صنایع در این اوضاع اقتصادی نباشیم.

وی با بیان اینکه در شهر هر روز پیک بار تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه کشور ما در تولید برق با مشکلاتی مواجه است، باید در هر استان برخی محدودیت‌ها اعمال شود تا بتوانیم با عمل به این محدودیت‌ها شاهد گذر از فصل گرما بدون خاموشی‌های تجاری و خانگی باشیم.

سلیمانیان در پایان با اشاره به اینکه برای مدیریت مصرف نیازمند همکاری تمام ادارات، استانداری، بخشداری و ... هستیم، تصریح کرد: امیدواریم با رعایت هرچه بیش‌تر مصرف شاهد کاهش محدودیت‌های صنایع و کشاورزی نیز باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه