English

پیام تبریک شهردار قم به مناسبت آغاز دهه کرامت

شهردار قم با صدور پیامی میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

پیام تبریک شهردار قم به مناسبت آغاز دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام سید مرتضی سقائیان نژاد به شرح زیر است:

دهه نخست ماه ذیقعده تبلوری است از خواست و مشیت حضرت حق برای نزول برکاتش بر این کره خاکی و تذکره‌ای برای اهالی آن که بار دیگر تکمیل‌ترین تکامل را در قالب روح انسانی به رخ بکشاند و نمودهایی دیگر از احسن الخالقین را در کالبد انسانی برای اهل زمین و آسمان آشکار نماید.

نعمت هم‌جواری با آستان پاک و مطهر کریمه اهل‌بیت علیهم‌السلام حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و توفیق زندگی در کشوری متبرک به نور وجود شمس‌الشموس حضرت امام رضا علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَ الثَّناءِ بس گران‌سنگ و ارزشمند است؛ چه فرصتی بهتر از این ایام برای شکرگزاری بهره‌مندی از نعمات الهی با تدبر و تفکر در سیره زندگی این بزرگان و تلاش عملی برای جاری شدن آموزه‌های آن در زندگی روزمره.

نگاهی دقیق به سیر زندگی کوتاه دنیوی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و توجه به ابعاد گسترده شخصیتی ایشان در شئون مختلف زندگی ازجمله اندیشه، علم و بصیرت، چراغ راهی روشن است برای آنان که به‌دنبال سعادت دنیا و عقبی هستند.

آغاز دهه نورانی کرامت و ایام شادمانی ولادت سراسر رحمت چشم‌وچراغ شهر قم، معصومه خاندان عصمت، فاطمه بنت موسی سلام‌الله علیها و روز دختر را به تمام دوستداران و ارادتمندان اهل‌بیت علیهم‌السلام و به‌ویژه دختران این سرزمین شادباش و تهنیت می‌گویم.

امید آن دارم در سایه‌سار آستان مقدس بانوی کرامت و تحت لوای وجود نازنین و شریف امام هشتم، تمام هم‌وطنان و به‌ویژه دختران این سرزمین هر روز و هرلحظه مسیر رشد و تعالی را با سرعت طی نمایند و هر یک به سهم خویش قدمی در راه پیشرفت این نظام مقدس بردارند.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه