English

اهمیت تقویت روحیه جهادی در جامعه

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم از اهمیت تقویت روحیه جهادی در جامعه خبر داد.

اهمیت تقویت روحیه جهادی در جامعه

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمدحاجی زاده روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: کشور امروز در قالب جنگ نرم و اقتصادی تمام ظرفیت های خود را روی کار آورده و در تلاش است تا مردم را از دستاوردهای انقلاب ناامید کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان قم در آبان ماه سالجاری را مورد توجه قرار داد و گفت: از اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر درخواست داریم تا گنجینه های پنهان دوران جنگ و انقلاب را در شرایطی که بیشترین هجمه فرهنگی در کشور در جریان است را معرفی کنند.

وی بیان کرد: آیین تودیع و معارفه ها به نوبه خود آیین عبرت برای مدیران و مسوولان است تا به این نکته پی ببریم که فرصت کوتاه مسوولیت و خدمت بسیار زود می گذرد.

وی با اشاره به اهمیت تقویت روحیه جهاد و ایثار در جامعه، یادآور شد: مقام معظم رهبری از تنها افرادی است که با قدرت و جدیت از توسعه فرهنگ شهدا و برگزای کنگره های شهدا حمایت می کند.

در این آیین امیرعلی عموزاده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم معارفه شد. از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی عموزاده می توان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیرکل کتابخانه های استان سمنان، مدیرکل سازمان ملی جوانان استان سمنان و ... اشاره کرد.

عموزاده، تدریس در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان قم و سمنان در رشته های روانشناسی و الهیات، محقق و پژوهشگر در حوزه فلسفه و عرفان برای کودکان و تدوین کتب متعدد در این زمینه را در کارنامه کاری و علمی خود دارد.

گفتنی است سید موسی حسینی کاشانی در معاونت امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به کار شد. سیدموسی حسینی کاشانی از ۲۳ بهمن ماه سال ۹۵ عهده دار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه