English

اعلام فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای شهرما

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای شهرما را اعلام کرد.

اعلام فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای شهرما

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده در نشست خبری آغاز فرایند اجرایی و اعلام فراخوان عمومی دومین جشنواره رسانه‌ای شهرما که ظهر امروز در سالن جلسات شهید مولوی شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به دستور شهردار قم مبنی بر آغاز عملیات اجرایی احداث موزه تاریخ قم، اظهار کرد: شهر قم دارای پیشینه و قدمت بسیار زیادی است که لزوم احداث موزه را بسیار بیش‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه در مجموعه شهرداری قم نیاز بسیاری به اصحاب رسانه داریم، عنوان کرد: در حوزه‌های مختلف شهری نیازمند خبرنگاران تخصصی هستیم که بتوانند در هر موضوع خاصی کنش‌سازی کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه شهرداری به دنبال تربیت نیروی روابط عمومی برای سال‌های آینده خود است، مطرح کرد: از تمام مراکز علمی شهر خواستاریم که در این موضوع به صورت حرفه‌ای نگاه کنند تا بتوانیم در هر حوزه‌ای دانشجوی روابط عمومی با گرایش ویژه به همان حوزه را جذب کنیم.

وی با بیان اینکه 112 نشست خبری در سه سال گذشته برگزار کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: در طی 7 سال گذشته حدود 18 هزار خبر تولید شده است و به بهترین شکل ممکن به سبد رسانه‌ای استان اضافه شده است.

کلانترزاده افزود: با برگزاری جلسات مختلف به این نتیجه رسیدیم که به نفع مطبوعات استان این است که تمام آگهی‌های شهرداری از کانال مجموعه ارشاد توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه کاری 137 شهرداری قم به صورت 24 ساعته پاسخ‌گوی شهروندان هستند، تصریح کرد: 34 موضوع شناسایی شده است که بیشترین فراوانی را در مشکلات مردمی داشته‌اند که با پیگیری‌های لازم به دنبال حل این مشکلات هستیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم از رضایت 87 درصدی شهروندان از تماس با سامانه 137 خبرداد و گفت: در سه سال اخیر بالای 750 هزار تماس با بازخورد مثبت داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه به زودی اپلیکیشن دیده‌بان شهر را رونمایی می‌کنیم، یادآور شد: در این اپلیکیشن هر شهروند می‌تواند با ارسال عکس یک گزارش از مشکلات شهری تهیه کند و کد پیگیری را دریافت کرده تا ان‌شاءالله بتوانیم به بهترین شکل مشکلات شهری را برطرف کنیم.

کلانترزاده با اشاره به اینکه شهردار قم هر روز پس از نماز عصر در نمازخانه شهرداری قم با مردم دیدار می‌کنند، بیان کرد: در سه سال گذشته بیش از 600 عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی، 400 کلیپ ویدیویی با عنوان اقدامات و عملکرد مجموعه مدیریت شهری، 4 هزار طرح گرافیکی تهیه و تولید شده است.

وی دیدارهای بین المللی شهرداری قم را مدنظر قرار داد و گفت: امیدواریم به همت اصحاب رسانه بتوانیم در این حوزه با قدرت بسیار بیشتری عمل کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه در سه سال گذشته مرتبا ارزش فعالیت روابط عمومی‌های مناطق را بررسی کردیم، اظهار داشت: شهردار قم در راستای حمایت از روابط عمومی عملکرد بسیار خوبی داشتند و امسال نیز نشان مدیر حامی از روابط عمومی را نیز دریافت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه