English

حیوانات از سطح شهر با تماس شهروندان قمی با سامانه ۱۳۷ جمع آوری می شوند

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: حیوانات از سطح شهر با تماس شهروندان قمی با سامانه ۱۳۷ جمع آوری می شوند.

حیوانات از سطح شهر با تماس شهروندان قمی با سامانه ۱۳۷ جمع آوری می شوند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اینکه در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ اکیپ‌ها برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد به محل اعزام می‌شوند، اظهار کرد: در محدوده شهرک قدس و صفاشهر کاربردی‌های کشاورزی و دامداری همچنان وجود دارند که به‌نوعی باعث تجمع حیوانات در آنجا می‌شود.

وی ادامه داد: این حیوانات هر بار جمع‌آوری‌شده ولی این نقطه کانون است و مجدداً سگ‌ها از بستر رودخانه به سمت شهر حرکت می‌کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه بخشی از سگ‌ها از محدوده شهرک شکوهیه، محور جعفریه و از شهرهای دیگر وارد شهر قم می‌شوند، گفت: در برخی از شهرهای اطراف تهران حیوانات جمع‌آوری و در بیابان‌های قم رها می‌شوند که برخی از این موارد به سمت قم می‌آیند.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان در صورت مشاهده حیواناتی مانند سگ در سطح شهر با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند، ابراز کرد: از شهروندانی که بنا بر شرایط کسب‌وکار نیازمند نگهداری سگ بوده تقاضا داریم سگ‌ها را با هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان قلاده و شناسنامه‌دار و فقط در محل کار خود از آنان نگه‌داری کنند.

میرابراهیمی خاطرنشان کرد: همچنین اگر این سگ‌ها زاد و ولد کردند و نیاز به نگهداری آن‌ها نداشتند می‌توانند با سامانه ۱۳۷ برای جمع‌آوری آن‌ها تماس بگیرند تا در شهر رهاسازی  نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه