English

۱۰ هزار تن آسفالت در مدارس در راستای مسئولیت اجتماعی شهرداری قم توزیع خواهد شد

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: ۱۰ هزار تن آسفالت در مدارس در راستای مسئولیت اجتماعی شهرداری قم توزیع خواهد شد.

۱۰ هزار تن آسفالت در مدارس در راستای مسئولیت اجتماعی شهرداری قم توزیع خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمدحسین دهناد با اشاره به اینکه شهرداری قم در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام به ترمیم و آسفالت مدارس سطح شهر خواهد کرد، گفت: در توافقی که با اداره کل نوسازی مدارس انجام‌شده، تا انتهای شهریور حدود ۱۰ هزار تن آسفالت در محوطه مدارس بر اساس اولویت‌بندی که آموزش پرورش و نوسازی مدارس انجام می‌دهند، توسط شهرداری اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به تجهیزات خوب کارخانه آسفالت شهرداری در کارخانه امیرکبیر و کمک اداره کل نوسازی در واگذاری قیر با یارانه دولتی ان‌شاءالله عملیات اجرایی این کار که برای شهرداری بار مالی ۱۳ میلیارد تومانی به همراه داشته، انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کمبود سرانه‌های آموزشی در برخی از نقاط شهر افزود: در جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر در خصوص کمبود سرانه فضای آموزشی در سطح شهر صحبت و تبادل‌نظر شد که بر این اساس شورای شهر مصمم بوده با برنامه‌ریزی بر اساس اولویت مناطق، برای جبران این سرانه آموزشی اقدام کند.

دهناد خاطرنشان کرد: موضوع دانش آموزان و رسیدگی به مدارس به‌عنوان یکی از موضوعات مهم مدیریت شهری دنبال می‌شود که امیدواریم با تعامل و همکاری مجموعه‌های مرتبط بتوانیم پاسخگوی نیازهای مدارس باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه