English

برگزاری یازدهمین مرحله قرعه کشی همیاران بازیافت

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: یازدهمین مرحله قرعه کشی همیاران بازیافت مدیریت پسماند شهرداری قم همزمان با هفته زمین پاک برگزار شد.

برگزاری یازدهمین مرحله قرعه کشی همیاران بازیافت

به گزارش خبرگزاری موج قم، قرعه کشی همیاران بازیافت هرساله با هدف تقدیر از شهروندانی که در طول یک سال در طرح تفکیک پسماند از مبدأ مشارکت داشته‌اند، برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: برگزاری مراسم قرعه کشی برنامه‌ای است تا از فهم و حس وظیفه‌شناسی شهروندان با اعطای هدایا قدردانی شود.

میرابراهیمی بیان کرد: در این مرحله از قرعه کشی که در بازه زمانی فروردین ۱۴۰۰ تا پایان فروردین سال جاری در نظر گرفت بیش از ۵۰ هزار نفر در طرح تفکیک پسماند از مبدأ مشارکت داشتند.

وی با اشاره به فرآیند حضور شهروندان در قرعه کشی، افزود: شهروندان با تحویل پسماندهای خشک به خودروهای سیار که به صورت هفتگی به منازل آنان مراجعه می‌کنند یا غرفه‌هایی که در سطح مناطق و نواحی مستقر هستند، می‌توانند نسبت به ثبت مشارکت خود در قرعه کشی اقدام کنند.

میرابراهیمی یادآور شد: در یازدهمین مرحله قرعه کشی همیاران بازیافت به ۲۰۰ نفر از همیاران تا سقف ۱۰۰ میلیون جوایزی تعلق گرفت.

وی با تأکید بر اینکه در سازمان مدیریت پسماند اقدامات گسترده‌ای در راستای حفظ محیط زیست انجام می‌شود، اظهار کرد: کاهش و جلوگیری از تولید زباله یکی از سیاست‌های حوزه مدیریت پسماند است و در این زمینه تنها همراهی و مشارکت شهروندان می‌تواند تاثیرگذار باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه