English

استفاده و بهره گیری از نخبگان در حوزه های علمی و تولیدات مهم است

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استفاده و بهره گیری از نخبگان در حوزه های علمی و تولیدات مهم است.

استفاده و بهره گیری از نخبگان در حوزه های علمی و تولیدات مهم است

به گزارش خبرگزاری موج قم، یونس پناهی در سفر به قم و در جلسه با هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه شعار امسال رهبری در ابتدای سال بار مسئولیت ما را چندین برابر می کند و بسیار مهم و پرمعنا است، مطرح کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر این است که بتوانیم تولیدات علمی داشته باشیم و از دل دانش و مسایل علمی تولید باید بیرون آید.

وی با بیان اینکه طبق نیاز خود باید در تحقیق به سراغ مسایل برویم، اظهار کرد: پاسخگو یکی از مسایل ضروری در جامعه  تحقیقات است و بر اساس آن باید گام برداریم.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه هر دانشگاه علوم پزشکی در کشور ویژگی هایی دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس شعار سال به هر دانشگاه یک ماموریت اصلی پژوهشی در کنار دیگر کارها و فعالیت ها خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه باید با مراجع تقلید و علما ارتباط بهتری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: فعالیت های پژوهشی در این راستا بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است و حمایت های لازم از آن ها نیز انجام می شود.

پناهی با تاکید بر امر جوانگرایی و جذب نخبگان، ابراز کرد: استفاده و بهره گیری از نخبگان در حوزه های علمی و تولیدات مهم است و باید به این امر توجه داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه