English

چادرهای عرضه ماهی قرمز و تزئینات سفره هفت‌سین در مناطق هشتگانه شهر قم برپا شده است

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: چادرهای عرضه ماهی قرمز و تزئینات سفره هفت‌سین در مناطق هشتگانه شهر قم برپا شده است.

چادرهای عرضه ماهی قرمز و تزئینات سفره هفت‌سین در مناطق هشتگانه شهر قم برپا شده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا مظفری با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و لزوم تأمین مایحتاج شهروندان، از عرضه تزئینات سفره هفت‌سین در سطح شهر خبر داد اظهار داشت: شهرداری قم در تمام مناطق، مکان‌هایی را برای عرضه ماهی قرمز و تزئینات سفره هفت‌سین مشخص کرده است.

وی محل‌های عرضه ماهی قرمز و تزئینات سفره هفت‌سین در مناطق را نام برد و افزود: مناطق با توجه به جمعیت و گستردگی آن از یک تا چند غرفه داشته و شهروندان می‌توانند به‌راحتی مایحتاج خود در این زمینه را تأمین کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ادامه داد: در منطقه یک در دو محل، بلوار ۱۵ خرداد میدان شهید صادقی مقابل امامزاده سید علی(ع) ابتدای خیابان محتشم کاشانی و میدان رسالت جنب کیوسک مطبوعات در نظر گرفته‌شده است.

وی محل استقرار غرفه منطقه دو را در تقاطع مالک اشتر و سواران اعلام کرد و گفت: غرفه منطقه سه در خیابان امام، ابتدای۲۰ متری شهید بهشتی واقع‌شده است.

مظفری محل غرفه‌های منطقه چهار را نام برد و یادآور شد: بلوار جمهوری مقابل بیمارستان ولیعصر (عج) بعد از دوربرگردان داخل عقب‌نشینی؛ انسجام ابتدای فلکه دانیال جنب پارکینگ فروشگاه هومان؛ ابتدای ورودی خیابان صفاشهر؛ میدان ارتش ورودی به سمت فلکه میثم و ۴۵متری صدوق مقابل کوی ۴۴ جنب کانکس بازیافت پنج محل غرفه منطقه چهار است.

وی همچنین محل غرفه منطقه پنج را میدان پلیس حدفاصل کوی ۵ و ۷ و بلوار شهید کبیری ابتدای کوی ۱۷ اعلام کرد و یادآور شد: در منطقه ۶ نیز دو غرفه در خیابان زنگارکی جنب بوستان و بلوار کارگر ابتدای خیابان سلامت برپاشده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: چادر عرضه ماهی قرمز و تزئینات منطقه هفت در میدان سعیدی جنب فروشگاه رفاه قرار داشته و محل غرفه منطقه هشت نیز پردیسان بلوار سلمان جنب بازار بزرگ همشهری ۱۷ واقع‌شده است.

وی در پایان با ابراز امیدواری از رضایت شهروندان از ارائه خدمات بیان کرد: در تلاش هستیم در آستانه سال نو تمام احتیاجات شهروندان با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیارشان قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه