English

دستگیری سارق ۵۰ رأس دام در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری سارق ۵۰ رأس دام در قم خبر داد.

دستگیری سارق ۵۰ رأس دام در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت ۵۰ رأس دام از یک دامداری، بلافاصله دستگیری متهم و یا متهمان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: در ادامه مأموران پاسگاه انتظامی دامشهر با انجام اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
سرهنگ جعفریان با بیان اینکه طی بازرسی از قلعه دامداری وی، ۲۹ راس دام سرقتی شناسایی و با تنظیم صورتجلسه تحویل مالباخته شده است، تصریح کرد: متهم در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به این که نیروی انتظامی برای افزایش احساس امنیت در جامعه و احقاق حقوق شهروندان به صورت شبانه روزی در تلاش است، از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات پیرامون انواع جرایم را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند

قاچاق به جای حمل مسافر

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف ۳ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان خبرداد
سردار “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قم، در محور “سلفچگان – ساوه”، یک دستگاه اتوبوس به ظن حمل کالای قاچاق توقیف و پس از بازرسی، انواع کالاهای خارجی شامل گوشی تلفن، پوشاک، مواد غذایی فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.
وی افزود: همچنین ۲ دستگاه اتوبوس نیز در محور “قم-تهران” با ۴۰کارتن نوشیدنی خارجی و ۲۰دستگاه سرخ کن قاچاق توقیف شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته در جاده قدیم “سلفچگان –ساوه” نیز یک دستگاه کامیون دانگ فنگ که عازم مقصد استان های شمالی و حامل روغن نیمه صنعتی قاچاق بود، توقیف شد.
سردار اسماعیلی، ارزش محموله های قاچاق را برابر اعلام نظر کارشناسان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: ۴ نفر در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه