English

تجدید بیعت اهالی رسانه قم با رهبر انقلاب

اصحاب رسانه استان قم با حضور در بیت امام خمینی(ره) در آستانه ۲۲ بهمن ماه با ایشان تجدید بیعت کردند.

تجدید بیعت اهالی رسانه قم با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج قم، در این آیین که در فضایی معنوی و سرشار از صمیمیت و مهربانی برگزار شد، اهالی رسانه قم اعم از خبرنگاران، عکاسان، سردبیران و مدیران مسئول خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، جراید و نشریات با گردهمایی در بیت شریف امام راحل و نثار شاخه‌های معطر و خوش‌بوی گل به تمثال معمار بزرگ نظام‌ اسلامی، به مقام شامخ امام ادای احترام کرده و با اهداف و ارزش‌های انقلاب عهدی دوباره بستند.  

اصحاب رسانه قم با حضور در اتاق ویژه‌ بیت‌امام و محلی که حضرت امام در طول مدت اقامتشان در قم در آن به مطالعه، پیگیری امور سیاسی و عبادت و راز و نیاز با خدای متعال می‌پرداختند، از نزدیک با ساده‌زیستی و سبک زندگی الهی و درس‌آموز بنیانگذار انقلاب آشنا شدند.

بیت امام خمینی(ره) در قم در میدان روح‌الله واقع است، این بنا با یک قرن قدمت درسال ۱۳۷۵ توسط سازمان میراث فرهنگی وقت در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

امام خمینی(ره) از سال ۱۳۳۵ در این خانه ساکن شد و تا پیش از تبعید به عراق سال‌های پر التهاب مبارزات ملت ایران علیه رژیم شاهنشاهی را از این خانه رهبری می‌کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در این آیین با روایت‌گری و بیان خاطره‌هایی از دوران انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی در بین رهبران تاریخ معاصر از شخصیت منحصر به فرد و خاصی برخوردار است.

سید موسی حسینی کاشانی با بیان اینکه ویژگی‌های حضرت امام را در بین هیچ یک از رهبران سیاسی و مذهبی جهان نمی‌بینیم خاطرنشان کرد: در مورد ابعاد گوناگون زندگی امام می‌توان پژوهش‌های متعددی را انجام داد.

مدیرکل ارشاد قم با اشاره به نفوذ کلام و تاثیر فراوانی که حضرت امام در میان قشرهای مختلف جامعه داشتند یادآور شد: در مواقعی که با برخی حوادث و وقایع مانند شهادت شخصیت‌هایی نظیر بهشتی، رجایی و باهنر مواجه می‌شدیم، مردم با شنیدن چند جمله از حضرت امام آرامش روحی پیدا می‌کردند.

حسینی کاشانی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید شکرگزار این باشیم که در دورانی نفس می‌کشیم که حضرت امام رهبر این کشور بودند گفت: باید روزبه‌روز مطالعاتمان را بیشتر کنیم و بدانیم چه مَرد بزرگی سرمدار انقلاب بوده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان همچنین بیان کرد: امروز نیز رهبر معظم انقلاب سکان‌داری این انقلاب را عهده‌دار هستند، معظم‌له به امام ارادت ویژه‌ای دارند و این را در جملاتشان به وضوح مشاهده می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه