English

رشد ۵ برابری اسناد تک برگی املاک دولتی در قم

سرپرست امور اقتصادی و‌ دارایی استان قم، از رشد ۵ برابری تعداد اسناد تک برگی املاک دولتی استان در سال جاری خبر داد.

رشد ۵ برابری اسناد تک برگی املاک دولتی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی فراهانی در سومین جلسه کارگروه  مستند سازی اموال غیر منقول استان که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد، افزود: تا سال گذشته حدود ۱۵۰ فقره از سندهای املاک دولتی، تک برگی شده بود که امسال با پیگیریهای مجددانه همکاران ما و هم افزایی با دستگاههای اجرایی و بویژه اداره کل ثبت اسناد و املاک، تعداد اسناد تک برگی به بیش از ۷۶۰ فقره رسید.

وی با اشاره به اینکه تحقق مولد سازی اموال دولتی، در وهله اول نیازمند مستند سازی و‌ سپس، تک برگی شدن اسناد مالکیت دولتی است، خواستار اهتمام بیشتر دستگاههای اجرایی مرتبط در این زمینه شد تا پس از صدور اسناد اولیه برای املاک دولتی بدون سند، مراحل تک برگی شدن سند، اجرایی شود.

وی به عنوان دبیرکارگروه مولد سازی استان در این جلسه،تصریح کرد: با توجه به پیش بینی صندوق توسعه استان در سال آتی، با منافع و درآمد حاصل از مولد سازی املاک و فضاهای مازاد دولتی، دستگاههای اجرایی اقدام کننده و به تبع آن استان با اجرای طرح های توسعه ای منتفع خواهد شد.

در این جلسه، دستگاههای اجرایی به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در راستای مستند سازی املاک در اختیار خود و مشکلات و‌ راهکارهای اجرایی آن پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه