English

حریق مجتمع مسکونی در پردیسان قم مهار شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اطفاء حریق مجتمع مسکونی در پردیسان قم خبرداد.

حریق مجتمع مسکونی در پردیسان قم مهار شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، حمید کریمی ابعاد حریق مجتمع مسکونی در میدان شهدای فردو واقع در پردیسان را تشریح کرد و اظهار داشت: رأس ساعت ۷ و ۷ دقیقه با اعلام آتش‌سوزی به مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم، ۷دستگاه خودرو عملیاتی به محل حادثه اعزام شد.

وی علاوه بر ۷ دستگاه خودروی عملیاتی بزرگ تجهیزات اعزام‌شده، سایر تجهیزات را نیز بیان کرد و افزود: علاوه بر ۷ دستگاه خودرو عملیاتی، خودروهای نردبان بالابر نیز به همراه ۳۰ آتش‌نشان به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: با توجه به این‌که طبقه پنجم دچار حریق شده بود، نیروی‌های آتش‌نشان هم از طریق نردبان و هم از طریق راه‌پله اقدام به لوله‌کشی کرده و وارد فاز عملیاتی شدند.

وی تصریح کرد: تیم‌های جستجو ساکنین ۴۸ واحد مسکونی در این بلوک را به‌صورت تک‌واحد از محل حادثه خارج کرده و به محل ایمن منتقل کردند، خوشبختانه این حریق مصدوم و فوتی نداشته و به واحدهای مجاور سرایت نکرد.

کریمی با ابراز تأسف از عدم امکانات اطفاء حریق در ساختمان خاطرنشان کرد: متأسفانه این ساختمان فاقد سیستم‌های لوله‌کشی جعبه F و کپسول‌های آتش‌نشانی بود و تنها امکانات این ساحتمان سیستم کشف حریق بود که در آغاز آتش‌سوزی به صدا درآمده و ساکنین را در لحظات ابتدایی آتش‌سوزی مطلع کرده بود.

وی از اطفاء کامل حریق خبر داد و تأکید کرد: حریق به‌طور کامل اطفاء شده و کارشناسان علت‌یابی در محل حضور دارند و از شهروندان خواهش می‌کنیم هیئت‌مدیره مجتمع‌های مسکونی را وادار کنند سیستم‌های اعلام حریق و امکانات اطفاء حریق را در مجتمع‌های مسکونی قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه