English

تخفیف ۳۰ درصدی عوارض پسماند برای پرداخت‌های نقدی عوارض نوسازی و عمران شهری

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از تخفیف 30 درصدی عوارض پسماند برای پرداخت‌های نقدی عوارض نوسازی و عمران شهری خبرداد.

تخفیف 30 درصدی عوارض پسماند برای پرداخت‌های نقدی عوارض نوسازی و عمران شهری

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد وحید نیا با اشاره به آخرین مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص زمان پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری در سال جاری اظهار داشت: امسال نیز شهرداری قم برای شهروندان خوش‌حساب در پرداخت عوارض نقدی آیتم‌های تشویقی در نظر گرفته است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم به تصویب تبصره ۴ از ماده ۲۶ ، تعرفه مصوب توسط شورای اسلامی شهر اشاره کرد و افزود: مؤدیانی که تا پایان شهریورماه نسبت به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری سال جاری به‌صورت نقدی اقدام نماید از ۱۰ درصد جایزه خوش‌حسابی برخوردار خواهند شد.

وحیدنیا از ارائه ۳۰ درصد تخفیف هزینه خدمات مدیریت پسماند نیز خبر داد و تأکید کرد: مؤدیانی خوش‌حساب علاوه بر ۱۰ درصد جایزه خوش‌حسابی سال ۱۴۰۰ از ۳۰ درصد تخفیف هزینه خدمات مدیریت پسماند نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی با تأکید پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی و عمران شهری تا پایان شهریورماه سال جاری یادآور شد: این دو آیتم تشویقی تنها تا پایان شهریورماه اعمال‌شده و در صورت پایان زمان اعلام‌شده هیچ‌گونه تخفیفی شامل عوارض شهروندان نخواهد شد.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم ادامه داد: پرداخت به‌موقع عوارض، علاوه بر برخورداری شهروندان از فرصت‌های تعریف‌شده، شهرداری را نیز در ارائه خدمات مطلوب‌تر در کمک کرده و امکان ایجاد فرصت‌های جدید را برای شهروندان فراهم می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی