English

در سال گذشته اتفاق افتاد:

پرداخت ۷۲۴ میلیارد ریال تسهیلات، توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قم

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قم سال گذشته بالغ بر 724 میلیارد ریال تسهیلات به 9 هزار و 459 مددجو و افراد نیازمند پرداخت کرده است.

پرداخت 724 میلیارد ریال تسهیلات، توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، اکبر میرشکار ، مدیرکل کمیته امداد استان قم با تشریح رسالت این صندوق در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و گره‌گشایی از نیازمندان گفت: در سال گذشته تعداد 9 هزار و 459 فقره تسهیلات به ارزش بیش از 724 میلیارد ریال به مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات این صندوق بیشتر در قالب کارگشایی، اشتغال و مسکن ارائه شده است افزود: حدود 296 میلیارد و 157 میلیون ریال برای کارگشایی از مشکلات پنج هزار و 347 نفر پرداخت شد.

میرشکار با اشاره به اینکه سال گذشته سال جهش تولید نامگذاری شده بود گفت: این صندوق برای اشتغال مددجویان و تقویت طرح‌های تولیدی نیز 473 فقره وام اشتغال ‌ با اعتبار حدود 78 میلیارد و 602 میلیون ریال پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم نامگذاری سال 1400 به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها  را نیز یادآور شد و تأکید کرد: امدادگران این نهاد در قم، با لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت برای رفع موانع تولید توسط مددجویان به صورت جهادی و فوق برنامه تلاش خواهند کرد.

وی پرداخت تسهیلات مسکن مددجویان را نیز خاطرنشان کرد و گفت: 270 میلیارد و 980 میلیون ریال نیز برای خرید، احداث و تعمیر و رهن و اجاره یک هزار و 977 خانوار تحت حمایت پرداخت ‌شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه