English

بلوار پیامبر اعظم(ص) برای جشن‌های نیمه شعبان آذین‌بندی شد

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص) برای جشن‌های نیمه شعبان آذین‌بندی شد.

بلوار پیامبر اعظم(ص) برای جشن‌های نیمه شعبان آذین‌بندی شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و اعیاد شعبانیه، وضعیت معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران را تشریح کرد و اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ میلیون تومان توسط منطقه پنج هزینه آذین‌بندی اطراف مسجد مقدس جمکران شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم نورپردازی بلوار پیامبر اعظم(ص) را یکی از برنامه‌های شهرداری منطقه پنج عنوان کرد و افزود: از ابتدا تا انتهای بلوار آذین‌بندی و نورپردازی شده و آسفالت بلوار و لکه‌گیری شوارع و معابر منتهی به مسجد در دستور کار قرارگرفته است.

اقبالیان ادامه داد: رنگ‌آمیزی جداول و گل‌آرایی عرصه‌ها و فضای سبز و آماده‌سازی بوستان‌های نیز در حال انجام بوده و با توجه به این‌که نوع پذیرایی مهمانان در جشن نیمه شعبان هنوز مشخص نیست برنامه‌های فرهنگی بیشتر در فضای مجازی اجرا می‌شود.

وی از آماده‌سازی پارکینگ‌ها نیز خبر داد و تأکید کرد: هماهنگی‌های لازم با اداره برق انجام‌شده و نصب نورافکن‌ها در پارکینگ‌ها در حال انجام بوده و نواقص شوارع در نورپردازی با همکاری اداره برق در حال برطرف شدن است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم برپایی ایستگاه‌های صلواتی فرهنگی را مطرح کرد و گفت: در حال ثبت‌نام برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی فرهنگی بوده و بنرهای خوش‌آمد گویی و تبریک عید نیز با هماهنگی روابط عمومی مرکز در سطح شهر نصب می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی