English

رویکرد اصلی ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است/ تملک مترو در اولویت پروژه‌ها است/ استقبال از سرمایه گذاری بیش از دوبرابر بودجه مصوب بود

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم رویکرد اصلی را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام برشمرد.

رویکرد اصلی ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است/ تملک مترو در اولویت پروژه‌ها است/ استقبال از سرمایه گذاری بیش از دوبرابر بودجه مصوب بود

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمود محرری در نشست خبری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم که در آستانه سال جدید در سالن جلسات شورای شهر قم برگزار شد، گفت: در سال جاری ۴۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل و بازگشایی محورهای درون شهری قم هزینه شده است.

به گفته وی، تکمیل پروژه میدان تره بار شهید مطهری، فاز ۵ عمار یاسر، پروژه تقاطع کیوانفر به میدان امام(ره)، تملک ایستگاه های مترو، افزایش ظرفیت پارکینگ های عمومی، پیاده راه انقلاب، تکمیل محور استاد فقیهی در منطقه هفت و شهید روحانی در منطقه یک از پروژه های اولویت دار سال آینده است.

وی آخرین وضعیت عمرانی مترو قم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ دو ایستگاه متروی قم در فاز اول آن به بهره برداری خواهد رسید.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: در سال جاری از هشت قرارداد منعقده بخش خصوصی با شهرداری قم به میزان هزار و ۱۴۲ میلیارد تومان هفت مورد از آن در بلوار پیامبر اعظم و یک مورد در بلوار الغدیر بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه