English

شهردار قم با مردم بیروت همدردی کرد

شهردار قم با ارسال نامه‌ای با مردم بیروت ابراز همدردی کرد.

شهردار قم با مردم بیروت همدردی کرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام سید مرتضی سقائیان نژاد به شرح زیر است:

حادثه تاسف بار و غم انگیز انفجار در کلان شهر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت تعداد زیادی از مردم عزیز لبنان و خسارت شدید شد، موجب تالم خاطر شده است.

در ادامه این نامه آمده است: ما شهرداران کلان شهرهای ایران مراتب تسلیت و ابراز همدردی عمیق خود را به ملت داغدار لبنان و همه حادثه دیدگان اعلام می داریم و ضمن آرزوی بهبودی برای مجروحان، آمادگی کامل خود را برای هرگونه کمک رسانی به شهروندان و شهرداری کلان شهر بیروت به منظور بازگشت به شرایط عادی و ایجاد آرامش اعلام می کنبم.

در انتهای این نامه آمده است: ما اطمینان داریم تنها راه آرامش، تقویت اتحاد و همدلی میان ملت‌های منطقه است؛ شهرداری‌های کلان شهرهای ایران در این ایام در کنار شهروندان و مسئولان بیروت خواهند ایستاد.

قم، تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس، رشت، ارومیه، تبریز، اردبیل، کرج، زاهدان، کرمانشاه، اهواز، کرمان، یزد، همدان، مشهد و اراک، کلان شهرهایی هستند که این نامه را برای شهردار بیروت مرقوم کردند.

این انفجار در پایتخت لبنان رخ داد و ساختمان‌های زیادی در منطقه اشرفیه را تخریب کرد. موج ناشی از انفجار باعث وارد شدن خسارات گسترده به ساختمان‌های اطراف محل انفجار شد. تاکنون کشته شدن دستکم ۱۵۷ نفر و زخمی شدن حدود ۵٬۰۰۰ نفر بر اثر این انفجار تأیید شده‌است. بر اساس اعلام فرمانداری بیروت، بیش از ۳۰۰ هزار نفر بر اثر این حادثه بی‌خانمان شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه