English

مدیرکل پست قم مطرح کرد؛

رشد چشم‌گیر خرید اینترنتی در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته

مدیرکل پست قم گفت: خرید اینترنتی در فروردین ماه امسال ۳۴۶ درصد، اردیبهشت ماه ۲۴ درصد و خرداد ماه ۳۳ درصد نسبت به ماه‌های مشابه سال قبل افزایش داشته است.

رشد چشم‌گیر خرید اینترنتی در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابوالفضل باقری‌منش در گفت‌وگویی، با اشاره به رشد 311 درصدی ترافیک بسته‌های کوچک سفارشی پستی در سه ماه نخست امسال در استان، اظهار کرد: همچنین بسته‌های امانات ۵۷ درصد، بسته‌های پیشتاز ۱۵۵ درصد و بسته‌های ویژه ۴۲ درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: حجم فعالیت اداره کل پست استان در ماه های اخیر به ویژه اسفند ۹۸ و فروردین ماه ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال های گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته است که این نشان از گرایش مردم برای استفاده از ظرفیت های پست استان برای خرید اینترنتی و یا ارسال بسته های پستی خود دارد.

مدیرکل پست قم با اشاره به آمار مقایسه ای ترافیک بسته‌های پستی استان گفت: در سه ماه نخست امسال ترافیک بسته های پستی و امانات استان ۲۲۵ هزار مرسوله بوده است و این در حالی است که تعداد مرسوله های مذکورپست قم در مدت مشابه سال گذشته تنها ۸۴ هزار بسته بوده است.

باقری منش، ادامه داد: خرید اینترنتی که در فروردین ماه امسال با ۳۴۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک رکورد بی سابقه در قم  ثبت کرد، 

وی با بیان اینکه پُست واسطه خریداران و فروشندگان اینترنتی است و کالاهای خریداری شده از طریق این سازمان در سراسر کشور توزیع می شود اظهار داشت: خرید اینترنتی در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد رشد داشته است.

باقری منش تاکید کرد: در سه ماه نخست امسال حدود ۲۶ هزار خرید اینترنتی در استان ثبت شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته تنها ۱۶ هزار خرید بوده است.

وی ادامه داد: توانایی های پست استان در کمک به همشهریان گرامی در ایام شیوع کرونا و به ویژه در هفته هایی که به دلیل اجرای سیاست های قرنطینه خانگی، تردد میان استانی و درون استانی با محدویت هایی ایجاد شده بود، برای حذف سفرهای غیرضرور بسیار چشمگیر و موثر بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی