English

رئیس پلیس آگاهی استان قم:

باند ۵ نفره سارقان در قم منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: باند 5 نفره سارقان در قم پس از 2 فقره سرقت به عنف از خودروهای عبوری شناسایی و منهدم شدند.

باند 5 نفره سارقان در قم منهدم شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ میکاییل قهرمانپور در گفت‌وگویی ضمن اعلام خبر فوق، اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در پی وقوع 2 فقره سرقت به عنف از خودروهای عبوری در استان این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد متهمان تحت عنوان مسافر در خودروها سوار شده و با نزدیک شدن به مقصد با استفاده از سلاح سرد اقدام به تهدید رانندگان خودرو کرده و خودروی آن‌ها را سرقت می‌کند.

وی افزود: سارقان، برخی از خودروهای مسروقه را که نقص فنی داشته‌اند و قادر به پیمایش مسیر نبودند، پس از سرقت محتویات داخل نسبت به رها کردن آن‌ها اقدام می‌کردند.

رییس پلیس آگاهی استان قم بیان داشت: با بررسی‌های بعمل آمده و تلاش مضاعف کارآگاهان پرونده،  یکی از متهمان که دارای چندین فقره سابقه سرقت بوده به‌عنوان مظنون شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی بخشی از اموال مسروقه کشف شد.

وی اعلام داشت: با راهنمایی متهم دستگیرشده، سرکرده باند و ۳ نفر سایر اعضای باند اعم از سارق و مالخردرعملیات های هماهنگ و منسجم شناسایی و دستگیر شدند و از آن‌ها  مقادیری اموال مسروقه ، مواد مخدر و یک دستگاه بیسیم دستی کشف شد.

قهرمانپور خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به سرقت‌های مذکور و چندین فقره سرقت مقرون به آزار دیگر اعتراف کردند که با شیوه‌های متفاوت به انجام رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: تمامی متهمان پرونده دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر بوده و ۲ نفر از آنان فرزند طلاق هستند که این مساله حکایت از آن دارد که آسیب‌های اجتماعی یکی از علل اصلی کشیده شدن جوانان به سمت بزهکاری و ناهنجاری بوده و نیازمند تلاش مضاعف نهادهای مسئول در جهت حل این معضلات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه