English

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان قم خبرداد؛

ویزیت روزانه نزدیک به هزار نفر در درمانگاه‌های سیار استان قم

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان قم گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا چهار درمانگاه سیار را در استان قم مستقر کردیم و روزانه میانگین هزار نفر را ویزیت و داروی رایگان داده‌ایم.

ویزیت روزانه نزدیک به هزار نفر در درمانگاه‌های سیار استان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حسن عندلیب در آیین آغاز رزمایش « همدلی و احسان » که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در سراسر کشور یک میلیون بسته غذایی توزیع خواهد شد که از این تعداد 15 هزار بسته به قم اختصاص دارد و این اقدامات در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان است.

وی بابیان اینکه شروع این رزمایش از اماکن مقدس و متبرک در پنج استان تهران، قم، خراسان رضوی، فارس و سیستان و بلوچستان است، بیان کرد: علاوه بر تعداد بسته‌های موردنظر، هر اندازه که مردم و خیران در ادامه کار به این رزمایش کمک کنند به همان میزان نیز ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به نیازمندان کمک خواهد کرد و کمک‌ها افزایش خواهد داشت.

وی بابیان اینکه در استان قم طی۲۰ روز بیش از ۲۰ هزار نفر ویزیت شده و داروی رایگان دریافت کرده‌اند، افزود: با توجه به ایام عید ضدعفونی معابر استان با همکاری گروه‌های جهادی انجام گرفت و ۱۵ هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم توزیع که این عملیات با همت گروه‌های جهادی و بسیج انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه