English

شهردار قم:

۲۶۰ گروه عملیاتی برای رفع آب گرفتگی تلاش می‌کنند

شهردار قم با اشاره به خدمات‌رسانی و برنامه‌ریزی بیش از ۲۶۰ اکیپ عملیاتی در زمینه آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های مناطق هشت گانه سطح شهر، گفته بود: باید هر چه سریعتر مشکل آبگرفتگی نقاط مختلف شهر قم برطرف شود.

۲۶۰ گروه عملیاتی برای رفع آب گرفتگی تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در بازدید میدانی از مناطق حادثه‌خیز شهر قم با اشاره به بارندگی‌های شدیدی که از روز گذشته در شهر آغاز شده است، اظهار داشت: بلوار غدیر و منطقه پردیسان قم دونقطه‌ای هستند که در آن آبگرفتگی شدید بوده و نقاط بحرانی شهر هستند.

شهردار قم با بیان اینکه سال گذشته نیز در زیرگذر غدیر مشکل آبگرفتگی را داشته‌ایم، گفت: به دلیل اینکه شبکه فاضلاب منطقه پردیسان روی این خط قرار گرفته است، در این محل شاهد پس‌زدگی آب هستیم.

وی ادامه داد: آب در حال پمپاژ است اما فاضلاب بالا می‌زند و نگران آن هستیم که به دلیل اینکه کار اساسی در این منطقه صورت نگرفته مجدد با مشکل مواجه شویم.

سقائیان‌نژاد تأکید کرد: درخواست ما از ستاد بحران و کمیته عمران این است که همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم و همه مسئولان پای‌کار بیایند تا پیرامون مشکل آب‌گرفتگی به ویژه در منطقه پردیسان چاره‌اندیشی و مشکل این منطقه را حل کنیم./

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه