English

استاندار قم:

سیاه نمایان عملکرد نظام، خیرخواه مردم نیستند

استاندار قم با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد بی‌تفاوتی در برخی افراد نسبت به انتخابات، بر اساس یک سری تبلیغات و ذهنیت‌های منفی، گفت: کسانی که در خصوص آینده کشور و نظام و عملکرد دولت سیاه نمایی می‌کنند به‌طور حتم خیرخواه مردم نیستند.

سیاه نمایان عملکرد نظام، خیرخواه مردم نیستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در آیین جشن تکلیف سیاسی دختران دانش‌آموز رای اولی قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، بابیان این‌که جوانان نقش‌آفرینان اصلی صحنه انتخابات هستند، اظهار کرد: زمینه برگزاری یک انتخابات امن و سالم و در کمال بی‌طرفی از سوی مجریان فراهم می‌شود.

استاندار قم اضافه کرد: از مجموع ۸۲۰ هزار و ۵۸۸ تَن واجدان شرایط انتخابات در قم ۴۷۱ هزار و ۹۶۷ تَن مَرد و ۴۰۸ هزار و ۶۲۰ تَن‌ زن هستند و در کل ۴۲ هزار و ۶۸۸ تَن‌ رای اولی می‌باشند.

وی بابیان این‌که ۲ هزار و ۹۲۱ تَن از رای اولی‌های قم را دختران تشکیل می‌دهند، بیان داشت: این درصد قابل‌توجه ای است به‌ویژه این‌که دختران می‌توانند در خانواده، هم در موضوع شرکت در انتخابات و هم در انتخاب شایسته و صحیح نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشند.

وی آن‌هایی که امیدآفرینی و کارآفرینی نموده و برای پیشرفت و آبادانی جامعه برنامه دارند را جزو خیرخواهان کشور عنوان کرد و افزود: سرنوشت آینده جامعه توسط جوانان رقم‌زده می‌شود و این قشر نقش چندگانه‌ای در آینده‌ جامعه خواهند داشت.

استاندار قم خطاب به جوانان یادآور شد: شما امروز انتخاب می‌کنید و فردا ثمره آن را خواهید دید.

سرمست اضافه کرد: دختران جامعه در مقام‌های مختلف دختری، زن و مادری نقش تاریخی و اجتماعی بسیار مهمی دارند، اما سمبل و نماد مهم‌ترین فعالیت اجتماعی در جامعه ما فعالیت انتخاباتی است.

وی تصریح کرد: ما انتظار داریم دختران جوان جامعه قبل از این‌که دیگران برای آن‌ها انتخاب کنند، نه‌تنها خود در تعیین سرنوشتشان، پیشگام شوند، بلکه منشا انتخاب نیز باشند.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات دوم اسفند را یک آزمون بزرگ برای مردم‌، دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: در شرایطی که تمام دشمنان و بدخواهان و رقبای منطقه‌ای نظام چشم دوختند که این انتخابات را کمرنگ جلوه بدهند، این انتخابات می‌تواند پشتوانه محکمی برای اقتدار، امنیت و عزت و سربلندی ملت ایران باشد.

وی اهمیت این انتخابات را علاوه بر ابعاد خارجی آن به لحاظ داخلی نیز موردتوجه قرار داد و گفت: این انتخابات از جهات مختلف می‌تواند اهمیت داشته باشد، و شما جوانان با توجه به این‌که به بلوغ سیاسی رسیدید، در کنار اطلاعات عمومی و آگاهی‌های سیاسی که دارید از یک بینش و جهت‌گیری مناسبی برخوردار هستید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه