English

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قم:

بلوار شهید سپهبد قاسم سلیمانی ایمن می‌شود

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در ماههای اخیر ضمن انجام خط کشی های دوجزئی که از کیفیت و ماندگاری بالایی نیز برخوردار است در روزهای گذشته این سازمان اقدام به نصب گل میخ در رفیوژ وسط بلوار شهید سلیمانی از محدوده رمپ شهیدان شکروی تا پل انقلاب (قسمت دوطرفه) نموده است.

بلوار شهید سپهبد قاسم سلیمانی ایمن می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی نیک اظهار کرد: در ماههای گذشته با خط کشی و بر اساس آلبوم های ارسالی از معاونت  حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم سعی شده تا محدوده تردد خودروها مشخص شود ولیکن گاهی مشاهده می شود بعضی از شهروندان با نادیده گرفتن قوانین و مقررات ضمن عبور از خطوط ممتد حادثه هایی را به وجود می آروند که گاها خسارات جبران ناپذیری را به سایر شهروندان تحمیل می نماید، لذا به منظور افزایش ایمنی و آرام سازی ترافیک شهری، سازمان ترافیک با نصب گل میخ در رفیوژ وسط خیابان های دوطرفه سعی دارد تا از حوادث جلو گیری نماید.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم یادآور شد: سازمان ترافیک با به کارگیری جدید ترین شیوه ها و امکانات در سطح شهر در جهت افزایش ایمنی راههای شهری و سلامت جامعه گام بر می دارد.

نیک تصریح کرد: در حال حاضر بلوارهای شهید سپهبد سلیمانی و بلوار قاضی خرم آبادی واقع در شهرک قدس با نصب گل میخ های آلومنیوم و پلاستیکی جدا سازی شده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان داشت:‌ برای اجرای این پروژه به ازای هر یک گل میخ پلاستیکی 400 هزار ریال و یک عدد گل آلومنیوم 490 هزار ریال برای سازمان هزینه در بر دارد.

نیک در خاتمه گفت : از شهروندان عزیز و گرامی خواستاریم با رعایت قوانین و آرامش در زمان رانندگی ما را در ساختن شهری ایمن و سالم یاری نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه