English

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س)؛

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) تمدید شد

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) از تمدید آخرین مهلت ثبت‌نام برای آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) تا 13 بهمن‌ماه خبرداد.

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر عمرانی‌فر با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه‌ الزهرا(س) در سطوح ۲، سه و چهار برای سال تحصیلی آینده، تا ۱۳ بهمن‌ماه جاری تمدید شد، اظهار کرد: این مهلت به دلیل استقبال چشمگیر خواهران داوطلب و ایجاد شرایط برای کسانی که موفق به تکمیل ثبت‌نام نشده‌اند، فراهم ‌شده‌است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های طلاب در سطوح ۲ و سه به‌صورت حضوری، روزانه تمام‌وقت، روزانه نیمه‌وقت (صبح و عصر) ارائه می‌شود.

وی گفت: آزمون ورودی سطوح ۲ و سه روز جمعه ۹ اسفند سال جاری ساعت ۹:۳۰ در جامعه الزهرا(س) در قم و مراکز استان‌ها و آزمون سطح چهار نیز در همان روز در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

عمرانی‌فر بابیان این‌که ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) از ۲۳ آذرماه آغاز شده‌است، افزود: نتایج آزمون کتبی روز ۲۵ فروردین اعلام می‌شود و زمان مصاحبه نیز متعاقبا به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

وی با تاکید بر این‌که متقاضیان ورود به جامعه الزهرا(س) باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای مقطع تحصیلی موردنظر خود را به‌دقت مطالعه کنند، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه پذیرش جامعه الزهرا(س) به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir  با شرایط ثبت‌نام آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان برای دریافت پاسخ سوالات خود می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۲ با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۲۲۲ تماس بگیرند و کارشناسان در چهار خط پاسخگوی متقاضیان هستند.

رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(س) بیان کرد: داوطلبان همچنین می‌توانند از طریق لینک «ارسال و پیگیری درخواست‌ها» در سامانه سنجش و پذیرش سوالات و درخواست‌های خود را ارسال و برای مشاهده و پیگیری درخواست‌های خود به منوی «پیگیری و مشاهده پاسخ درخواست ارسالی» در سامانه سنجش و پذیرش مراجعه کنند.

حدود ۲۰ هزار طلبه در سطوح یک تا چهار و دوره عالی جامعه الزهرا(س) تحصیل می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی