English

حجت‌الاسلام والمسلمین تیموری عنوان کرد؛

برگزاری ۱۶ کرسی ترویجی و نشست علمی در پنجمین نمایشگاه دفتر تبلیغات اسلامی

مسئول پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به آغاز به‌کار این نمایشگاه از شنبه 23 آذرماه گفت: 16 کرسی ترویجی، نشست علمی و کارگاه آموزشی طی 6 روز فعالیت این نمایشگاه برگزار شده است.

برگزاری 16 کرسی ترویجی و نشست علمی در پنجمین نمایشگاه دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌الرضا تیموری ظهر امروز در آیین اختتامیه پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در مرکز همایش‌های غدیر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: ترویج و توسعه پژوهش و فناوری، معرفی آثار پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی به مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی، ایجاد بستر مناسب برای پژوهشگران و فناوران در مراکز دفتر تبلیغات اسلامی، ارزیابی علمی آثار و محصولات دفتر تبلیغات اسلامی و تجلیل از برترین‌‌های فناوری و پژوهشی مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه با شعار «توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی؛ مسئله محوری و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» کار خود را از روز شنبه 23 آذرماه با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز کرده است.

مسئول پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: 16 کرسی ترویجی، نشست علمی و کارگاه آموزشی با موضوعاتی از جمله نظریه اخلاق از نگاه قرآن، انسان متعالی در فلسفه نوصدرایان، دولت تعادل‌بخش در فلسفه سیاسی و وضعیت کتاب در جهان امروز اسلام در این نمایشگاه برگزار شده است.

وی ادامه داد: رونمایی از 270 اثر پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی تولید شده از آذرماه سال گذشته تا آذرماه امسال، برگزاری نشست‌هایی برای معرفی دستاوردهای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و پژوهشکده‌ها و برگزاری 13 برنامه با عنوان دیدار با اصحاب قلم با هدف گفت‌وگو محققان، پژوهشگران و نویسندگان با اعضای دفتر تبلیغات اسلامی و معرفی آخرین آثار محققان به جامعه علمی از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تیموری از اختصاص یک روز از هفته پژوهش به مراسم تجلیل از فناوران برتر و تقدیر از صاحبان محصولات برتر در حوزه فناوری یاد کرد و گفت: برترین‌های پژوهش نیز به مناسبت هفته پژوهش در نمایشگاه دفتر تبلیغات اسلامی مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در پنجمین نمایشگاه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم 25 غرفه در قالب غرفه‌های مربوط به معاونت‌ها، پژوهشگاه، شعب و مراکز برپا شده و آخرین محصولات پژوهشی و فناوری مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تیموری یادآور شد: در این نمایشگاه برای تسهیل در امر پژوهش و کمک به پژوهشگران محصولات پژوهشی را با تخفیف ویژه به مخاطبان ارائه داده‌ایم و همزمان با این نمایشگاه، دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه هفته پژوهش استان قم و بیستمین نمایشگاه فناوری وزارت علوم در تهران حضور فعال داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه