English

پیام تشکر استاندار قم از حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

استاندار قم، با صدور پیامی، از حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد.

پیام تشکر استاندار قم از حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم، با صدور پیامی، از حضور حماسی مردم قم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام استاندار قم به این شرح است:

«بسمه تعالی»

بار دیگر گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلب های مملو از شور و شوق ایرانیان، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را به تجلی گاه حماسه شورانگیز حضور و آوردگاه باشکوه عزت و عظمت تبدیل کرد. حضور حماسی و وحدت آفرین اقشار مختلف مردم قدرشناس ایران اسلامی در راهیپمایی بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اقیانوس عظیمی از ایمان، اتحاد، همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت. روزی که مردم مؤمن و انقلابی قم نیز همگام با ملت ایران به صحنه آمدند و با خلق حماسه ای ماندگار، طراوت و تازگی دوباره ای به حیات پربرکت انقلاب اسلامی بخشیدند.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه بزرگ، صمیمانه از همراهی و حضور پرشور، آگاهانه و باصلابت مردم استان قم در راهپیمایی وحدت بخش یوم الله 22 بهمن به ویژه علما و مراجع معظم تقلید که در خلق این حماسه انقلابی سهیم بودند تشکر و قدردانی نموده، امیدوارم توفیق الهی کمک و یار و دعای حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحناله الفداء) پشتیبان این ملت و انقلاب اسلامی باشد.

سید مهدی صادقی

استاندار قم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه