English

نرم افزار چند رسانه‌ای مقتل الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود

نرم‌افزار چندرسانه‌ای مقتل الحسین(ع) با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی در قم رونمایی می‌شود.

نرم افزار چند رسانه‌ای مقتل الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر پروژه نرم‌افزار چندرسانه‌ای مقتل الحسین(ع) در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نرم افزار چند رسانه‌ای مقتل الحسین(ع) پنج‌شنبه 23 شهریورماه با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین استاد مهدی پیشوایی و حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی یوسفی غروی در مرکز تحقیقات علوم کامپیوتر اسلامی نور رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نرم افزار در هفت محور تولید شده است افزود: ایجاد بستر سازی مناسب برای شناخت صحیح قیام عاشورا، عرضه منابع معتبر و مورد وثوق قیام و تاریخ و زندگانی امام حسین(ع) از جمله محورهای نرم افزار مقتل الحسین(ع) است..

علی جباری افزود: این نرم‌افزار برای تمامی پژوهشگران، خطیبان، مدّاحان و عموم علاقه‌مندان به سیره و معارف ناب حسینی قابل استفاده می‌باشد که با توجه به فرارسیدن ماه محرّم‌ الحرام جهت آشنایی محققان و علاقه‌مندان با قابلیت‌های کاربردی ارائه می شود.

وی تصریح کرد: این برنامه دارای بر 100 عنوان کتاب در490 جلد از مهمترین و معتبر ترین کتابها می باشد .

 مدیرپژوهشی نرم افزارمقتل الحسین(ع) اظهارداشت: تولید این برنامه اهداف وضروتهایی داشته که ازمهمترین این اهداف بحث معرفی شخصیت امام حسین(ع) تبیین اهداف، حوادث وبازتاب قیام عظیم کربلا از منابع معتبر است .

 جباری یاد آورشد: پرداختن به تحریفات ایجاد شده، پاسخگویی ذهنی به شبهات با ارائه مدارک مستند، پرکردن خلاء های موجود در زمینه وجود یک نرم افزارعاشورا پژوهی وبرآورده کردن توقعات جامعه از دیگر اهداف تولید این نرم افزار بوده است .

وی عنوان کرد: امکان جست‌وجو در محتوای سخنرانی‌های صوتی برنامه، جست‌وجو در متن کتب، نمایه‌ها، نقشه‌ها و تصاویر،متن قرآن کریم با قابلیت جست‌وجو در آیات به همراه ترجمه: فارسی، اردو و انگلیسی؛ امکان ایجاد میز پژوهشی جهت انجام و ثبت پژوهش‌های کاربر و نیز قابلیت به‌روزرسانی برنامه و ارسال نظر توسط کاربر از قابلیتهای این نرم افزار می باشد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه