English

سرپرست مرکز بهداشت استان قم خبر داد:

توقیف و معدوم سازی مواد اولیه تولید نوشابه در قم

سرپرست مرکز بهداشت استان قم به توقیف و معدوم سازی مواد اولیه شربت نوشابه اشاره کرد و گفت: ۱۵ گالن ۲۰ لیتری مواد اولیه ساخت شربت نوشابه از یکی از اغذیه فروشی‌های معروف قم توقیف و معدوم سازی شد.

توقیف و معدوم سازی مواد اولیه تولید نوشابه در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سرپرست مرکز بهداشت استان قم با اشاره به فعالیت های کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت گفت: این کارشناسان در راستای فعالیت های خود ضمن بازرسی از اماکن و مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی اقدام به توقیف و معدم سازی مواد غذایی غیر بهداشتی کردند.

توقیف و معدم سازی مواد غذایی غیر بهداشتی

وی تصریح کرد: در این بازرسی ها، 60 کیلوگرم کره فله بدون مشخصات بهداشتی در سوهان پزی توقیف شد و از توزیع 27 لیتر دوغ تاریخ گذشته نیز جلوگیری به عمل آمد.

باقری اذعان داشت:  توقیف 3000 ظرف یکبارمصرف فوم در یکی از آشپزخانه های استان،  بازدید از ایستگاه راه آهن و ارائه تذکرات لازم جهت نظافت سرویس های بهداشتی،   بازدید از اغذیه فروشی های مرکز کهک و  کرمجگان و تذکر در خصوص رفع نواقص بهداشتی و... از دیگر اقدامات کارشناسان بوده است.

وی به توقیف و معدوم سازی مواد اولیه شربت نوشابه اشاره کرد و گفت: ۱۵ گالن ۲۰ لیتری مواد اولیه ساخت شربت نوشابه از یکی از اغذیه فروشی‌های معروف قم توقیف و معدوم سازی شد.

باقری اذعان داشت: در پی شکایت رسیده به سامانه 190 درخصوص استفاده از شربت نوشابه در یکی از اغذیه فروشی ها، بازرسان بهداشت محیط با حضور در محل و نظارت دقیق بر فعالیت این اغذیه فروشی مقدار 15 گالن 20 لیتری شربت نوشابه تاریخ گذشته کشف و توسط متصدی در محل معدوم کردند.

سرپرست مرکز بهداشت استان قم افزود: همچنین با تماس یکی از شهروندان با سامانه 190 و گزارش یک مورد کارگاه خانگی آبلیموگیری سنتی و مشاهده حشرات در آبلیموی عرضه شده، بازرسان بهداشت محیط ضمن بازرسی از محل مورد را بررسی و مقدار 60 لیتر ابلیموی غیربهداشتی را در محل و توسط متصدی مربوطه معدوم کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه