English

در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری قم صورت گرفت:

تصویب برنامه اقدام جامع مشترک در راستای بازآفرینی بافت های فرسوده استان قم

برنامه اقدام جامع مشترک در راستای بازآفرینی بافت های فرسوده با رویکرد برنامه ششم توسعه استان قم در جلسه ای به ریاست معاون عمرانی استاندار قم به تصویب رسید.

تصویب برنامه اقدام جامع مشترک در راستای بازآفرینی بافت های فرسوده استان قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم در سومین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان قم که با حضور معاونین شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و مسئولان استان قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به طرح اصلاح بافت فرسوده در قم اظهار داشت: بایستی از ظرفیت های مردمی در این زمینه استفاده شود.

محسن بهشتی همچنین با اشاره به برنامه های ارائه شده از سوی مشاورین طراحی شهرداری قم در زمینه ی بهسازی دو محله ی دروازه ری و بازار قم گفت‌:‌ این برنامه ها با دقت در کارگروه های تخصصی بررسی شوند.

در این جلسه صبوری مدیر کل راه و شهرسازی نیز با اظهار داشت: در شهر قم 4 درصد بلندمرتبه سازی داریم.

وی با بیان اینکه 32 درصد از سطح شهر قم با جمعیت حدود 700 هزار نفر جزء بافت ناکارآمد می باشد افزود: این محدوده نیازمند بازآفرینی است و در این راستا مسئولان باید اقدامات عملیاتی داشته باشند.

شایان ذکر است برنامه جامع اقدام مشترک در راستای بازآفرینی بافت های فرسوده، بافت تاریخی و سکونت گاه های توسعه نیافته با رویکرد برنامه ششم توسعه استان قم در این جلسه به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه به دو کارگزار با رتبه یک تعیین صلاحیت شده از استان قم، گواهینامه ماده 4 قانون حمایت ملی از احیاء، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده اعطا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه