English

مراسم گلباران مزار شهدای هفتم تیر در قم برگزار شد

مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای هفتم تیر ماه با حضور خانواده معظم شهدا،‌ مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران، ‌خادمان به شهدا و مردم قم در گلزار شهدای شیخان برگزار شد.

مراسم گلباران مزار شهدای هفتم تیر در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران  استان قم گفت:  شهید بهشتی در مقابل توده ای ها،‌ دموکرات ها و منافقان،‌کسانی که  قصد داشتند اسلام را به حاشیه برانند ایستاد و تا پای جان پای اهدافش پایداری نمود. بهشتی دشمن اسرائیل بود و این موجب خشم  استکبار و مزدورانش گردیده بود.

وی افزود:  آیت الله دکتر بهشتی از انسان های وارسته و صبوری بود که  تمام تهمت ها را که دسیسه  دشمنان و منافقان بود به جان خرید اما از اهدافش کوتاه نیامد و پای اسلام و ارزشهای والای اسلامی ایستادگی نمود و در این راه به شهادت رسید.

سردار سید جواد هاشمی تاکید کرد: دشمنان  با کشتار نیروهای ارزشمند انقلاب اسلامی تلاش نمودند تا انقلاب را ضعیف نمایند حال آنکه این خونها ضامن بقای اسلام شد و هر روز نهال انقلاب  به درختی تنومند مبدل گردید که تاثیرات آن را می توانیم در بین کشورهای مسلمان و ملتهای آزاده مشاهده کنیم.

وی اضافه کرد:  امروز نیز دشمنان اصل اسلام را هدف قرار داده اند و با اسلام راستین به مقابله برخاسته اند،‌ انقلاب اسلامی همواره مدافع مظلومان و  نقطه امید ملتهای آزاده بوده است.

در این مراسم با حضور خانواده معظم شهدای هفتم تیر سال 60 و  جمعی از مسوولان مزار مطهر شهدای هفتم تیر گلباران و عطر افشانی شد.

تعداد 9 شهید فاجعه تروریستی هفتم تیر ماه سال 60 در دفتر حزب جمهوری اسلامی در گلزار شیخان و حرم مطهر حضرت معصومه (س) مدفون می باشند.

استان قم مفتخر به خدمت رسانی به 12 خانواده معظم شهید هفتم تیر ماه شهیدان حقانی، قاسمی، دیالمه، محمد عینی، منتظری، صادقی، هاشمی سنجانی، کریمی بیژنی، رحیمی، شهریار، طباطبائی نژاد، ‌دانش  می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه