English

مشاور وزیر کشور خواستار شد:

ضرورت پرهیز از شعارزدگی مسوولان در مسئله امر به معروف و نهی از منکر

مشاور وزیر کشور با تاکید بر ضرورت پرهیز از شعارزدگی مسوولان در مسئله امر به معروف و نهی از منکر، خواستار تلاش برای احیای این فریضه دینی در تمامی شئون در دستگاه های دولتی شد.

ضرورت پرهیز از شعارزدگی مسوولان در مسئله امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرگزاری موج از قم، جلسه شورای فرهنگی استانداری قم به ریاست سید صدرالدین موسوی و با حضور حجت الاسلام نمازی مشاور وزیر کشور برگزار شد.

حجت الاسلام نمازی در این جلسه طی سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای فرهنگی در وزارت کشور اظهار داشت: تجمیع جلسات امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و بسیج در این شورا بر اهمیت آن افزوده است.

وی با بیان اینکه خروجی جلسات شورای فرهنگی باید دارای آثار ملموس در حوزه ی فرهنگ و نیز ارتقاء معنویت در مجموعه ی وزارت کشور و استانداری ها باشد افزود: استان قم با ویژگی ام القرایی جهان تشیع باید در این زمینه، در بین استانهای کشور سرآمد باشد.

مشاور وزیر کشور استفاده از ظرفیت های مختلفی همچون برنامه های مناسبتی، نماز جماعت و فضای مجازی برای ارتقای فرهنگ اداری را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: چنین اقداماتی برای جلوگیری از بسیاری از مشکلات اداری اثرگذاری خاصی دارند.

نمازی همچنین امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یکی از ارکان دینی در جامعه اسلامی مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این واجب دینی نباید در حد شعار باقی بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه